Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

VILL HA ROLLISTA !

Startat av gstone, 31 december 2020 kl. 15:21:29

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Jag vill ha en svensk rollista för Själen !!!

SNÄLLA kan någon skaffa det !? :'( :'(

Kan man kontakta Charlotte Ardai Jennefors på något sätt och fråga henne ? ???
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Daniel Hofverberg

Visst kan det vara möjligt att försöka få tag i Charlotte Ardai Jennefors och fråga om hon råkar ha en rollista tillgänglig, och skulle det dröja orimligt lång tid att få svar från Disney kan jag behöva göra det.

Men just nu är ju de allra flesta lediga, och förhoppningsvis även Charlotte - och även om hon skulle ha en rollista tillgänglig hemma, så vill jag ogärna störa privatpersoner under jul- och nyårshelger om det inte är något akut. Det är trots allt inte deras ansvar att dela med sig av rollistor, och jag brukar ogärna vilja störa privatpersoner med sådana frågor under högtider om jag inte känner dem personligen - särskilt inte personer som jag inte haft kontakt med förut. :)

Så jag kommer inte göra något sådant nu, men skulle svaret från Disney dröja mycket längre än efter Trettonhelgen så kan jag absolut överväga det. Fram tills dess är det bara att avvakta, och hoppas att Disney+ rättar till felet så att fullständiga credits dyker upp på tjänsten. Men chansen ökar nog ju fler som kontaktar Disney och påpekar felet, så har du och alla andra som har Disney+ inte redan gjort det så är det hög tid att göra det. :)

Elios

Man får nog ta det lite lugnt så får du det snart.   ;D