Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Gnälltråden

Startat av Erika, 28 april 2020 kl. 14:21:29

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.

KurageDHH

Citat från: gstone skrivet 26 maj 2023 kl. 19:45:45Amphibia är skit >:(
 Amphibia är jätte dåligt.
Trots att serien har betyget 8.2/10 på imdb.com? ;)

Jag har förresten inte sett Pinocchio (spelfilm) och Peter Pan och Lena än, men har faktiskt hört att bägge är dåliga (5.0 respektive 4.1 på imdb vilket det är mycket lägre betyg än Amphibia)

gstone

Jag tänker inte läsa det svar för det kommer bara göra mig arg ;)
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Disneyfantasten

Citat från: KurageDHH skrivet 26 maj 2023 kl. 22:01:33Trots att serien har betyget 8.2/10 på imdb.com? ;)

Jag har förresten inte sett Pinocchio (spelfilm) och Peter Pan och Lena än, men har faktiskt hört att bägge är dåliga (5.0 respektive 4.1 på imdb vilket det är mycket lägre betyg än Amphibia)

Hade Pinocchio sådär högt betyg!?

(det hade jag aldrig förväntat mig, trodde den skulle ha ännu lägre betyg, har fortfarande inte sett den ännu)

(har heller inte sett Peter Pan & Wendy men den är fortfarande bara en ungefär månad gammal i skrivande stund)

Jag har aldrig sett Amphibia, men att döma av bilder är jag inte så värst imponerad...

gstone

Citat från: KurageDHH skrivet 26 maj 2023 kl. 22:01:33Trots att serien har betyget 8.2/10 på imdb.com? ;)

Jag har förresten inte sett Pinocchio (spelfilm) och Peter Pan och Lena än, men har faktiskt hört att bägge är dåliga (5.0 respektive 4.1 på imdb vilket det är mycket lägre betyg än Amphibia)
Om han andra säger skit om saker som jag gillar kan jag lika gärna säga skit om saker som ni gillar  >:(

Det låter väl rättvist!
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

gstone

Citat från: gstone skrivet 26 maj 2023 kl. 23:53:48Om han andra säger skit om saker som jag gillar kan jag lika gärna säga skit om saker som ni gillar  >:(

Det låter väl rättvist!
Fast bäst vore nog om ingen sa negativa saker om något som nån annan gillade  :(

Men jag antar att vi Inte är där som ett samhälle än :'(
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet 26 maj 2023 kl. 23:55:36Fast bäst vore nog om ingen sa negativa saker om något som nån annan gillade  :(

Men jag antar att vi Inte är där som ett samhälle än :'(
Fast då skulle det ju inte bli mycket till diskussionsforum då ingen skulle kunna skriva någonting överhuvudtaget... ;)

Oskar

Citat från: gstone skrivet 26 maj 2023 kl. 23:53:48Om han andra säger skit om saker som jag gillar kan jag lika gärna säga skit om saker som ni gillar  >:(

Det låter väl rättvist!
Om hen tycker om den serien kan titta på Disney Plus eller Disney Channel. Jag tycker ska hen inte skriva om den serien hela tiden. Den serien är inte populär i Sverige.

gstone

Får jag gnälla om ett fel på  hemsidan?

Eller finns det en bättre tråd för det ?
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet 27 maj 2023 kl. 10:43:32Får jag gnälla om ett fel på  hemsidan?

Eller finns det en bättre tråd för det ?
För allt som rör Dubbningshemsidan är det bättre att skriva på tavlan "Om Dubbningshemsidan". Det finns förmodligen redan passande trådar där.


gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 27 maj 2023 kl. 11:14:06För allt som rör Dubbningshemsidan är det bättre att skriva på tavlan "Om Dubbningshemsidan". Det finns förmodligen redan passande trådar där.
Vad heter den tråden i så fall ?
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 27 maj 2023 kl. 11:14:06För allt som rör Dubbningshemsidan är det bättre att skriva på tavlan "Om Dubbningshemsidan". Det finns förmodligen redan passande trådar där.
Det är ett rätt stort problem :(
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

KurageDHH

Citat från: Oskar skrivet 27 maj 2023 kl. 02:29:52Den serien är inte populär i Sverige.
Det får du gärna tro. Finns ingen som helst bevis om serien är populär i Sverige eller inte.

gstone

Hoppas Sydsvenskan går i konkurs.
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Steffan Rudvall

Citat från: gstone skrivet 27 maj 2023 kl. 18:39:45Hoppas Sydsvenskan går i konkurs.
Alla har sina egna åsikter, just den recensenten gillade inte filmen men han har ju inte förbjudit dig att inte gilla den.

gstone

Tänk om jag kunde tvinga mer folk att se Den lilla sjöjungfrun ( 2023) :(
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.