Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Bästa Rösten

Startat av MOA, 9 juni 2022 kl. 19:12:30

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Elios

Citat från: Skokaka skrivet 20 maj 2023 kl. 21:58:28Det förstod jag ett tag sedan.
Dock så vet jag inte helt riktigt om det är så men tror det.  ??? :o 8)

MOA

Inser att jag måste göra om ovannämnda listor

MOA

Får jag fråga:Har Dennis haft fler röster än Linus Wahlgren & Nick Atkinson?

Skokaka

Citat från: MOA skrivet 22 maj 2023 kl. 19:55:39Får jag fråga:Har Dennis haft fler röster än Linus Wahlgren & Nick Atkinson?
Har hört att Lucas Krüger har också varit honom, OM detta nu är sant...

MOA

Kan ni fixa ljudklipp på Lucas Krüger & Vendela Duclos som Dennis?

MOA

Jag har efter uträkning 46 karaktärer & göra nästa år

MOA

Nu har jag valt & exkludera 2 karaktärer så nu e de bara 44(Fast jag vill int göra den sista)

MOA

E de säkert att de e Dan Ekborg som spelar Droopy i Tom & Jerry: Kalle & Chokladfabriken?

Lillefot

Citat från: MOA skrivet 23 augusti 2023 kl. 11:47:48E de säkert att de e Dan Ekborg som spelar Droopy i Tom & Jerry: Kalle & Chokladfabriken?
Min bedömning är att det är Peter Sjöquist med något förställd röst. Men utan någon officiell creditlista kan man förstås inte vara helt säker.
Om jag är en Apatosaurs.
Hur kan jag då vara här i Cenozoiska eran?
Kloning, teleportering, eller tur?
I alla fall, ni får ha en dino till äran

MOA

Citat från: Lillefot skrivet 23 augusti 2023 kl. 12:18:22Min bedömning är att det är Peter Sjöquist med något förställd röst. Men utan någon officiell creditlista kan man förstås inte vara helt säker.
Jag får titulera honom som okänd tills vidare

MOA

Nu har jag tänkt & göra nåt annat:Nu e de ni som bestämmer vem som har Bästa Rösten av alla ljudklipp jag lägger upp. Först ut e Fuskgubben Mario

Skokaka

Citat från: MOA skrivet 30 augusti 2023 kl. 19:43:36Nu har jag tänkt & göra nåt annat:Nu e de ni som bestämmer vem som har Bästa Rösten av alla ljudklipp jag lägger upp. Först ut e Fuskgubben Mario
Lätt som en plätt, Steve Kratz. ;)

Lillefot

Citat från: MOA skrivet 30 augusti 2023 kl. 19:43:36Nu har jag tänkt & göra nåt annat:Nu e de ni som bestämmer vem som har Bästa Rösten av alla ljudklipp jag lägger upp. Först ut e Fuskgubben Mario
1. Steve Kratz (lik originalrösten och gör en bra tolkning av den något gruffa rösten som Mario har i serien).
2. Håkan Mohede (skaplig insats men hans röst är något för ljus gentemot originalrösten)
3. Hasse Jonsson (bra inlevelse, men rösten skiljer sig för mycket gentemot Lou Albano. Hade det varit Charles Martinet så hade Hasse dock varit en snäppet mer passande voice-match)
Om jag är en Apatosaurs.
Hur kan jag då vara här i Cenozoiska eran?
Kloning, teleportering, eller tur?
I alla fall, ni får ha en dino till äran

Disneyfantasten

Citat från: MOA skrivet 30 augusti 2023 kl. 19:43:36Nu har jag tänkt & göra nåt annat:Nu e de ni som bestämmer vem som har Bästa Rösten av alla ljudklipp jag lägger upp. Först ut e Fuskgubben Mario

Förlåt att jag hoppar in polarn men du har faktiskt glömt EN;

https://m.youtube.com/watch?v=oi8IO0-1lcw&t=19s&pp=ygURTWFyaW8gcm9nZXIgc3Rvcm0%3D

I varje fall, för min del är Steve Kratz den starkaste rösten och Roger Storm den svagaste.

MOA

Citat från: Lillefot skrivet 30 augusti 2023 kl. 19:50:581. Steve Kratz (lik originalrösten och gör en bra tolkning av den något gruffa rösten som Mario har i serien).
2. Håkan Mohede (skaplig insats men hans röst är något för ljus gentemot originalrösten)
3. Hasse Jonsson (bra inlevelse, men rösten skiljer sig för mycket gentemot Lou Albano. Hade det varit Charles Martinet så hade Hasse dock varit en snäppet mer passande voice-match)
Precis som min lista som borde uppdateras
Citat från: Disneyfantasten skrivet 30 augusti 2023 kl. 19:53:57Förlåt att jag hoppar in polarn men du har faktiskt glömt EN;

https://m.youtube.com/watch?v=oi8IO0-1lcw&t=19s&pp=ygURTWFyaW8gcm9nZXIgc3Rvcm0%3D

I varje fall, för min del är Steve Kratz den starkaste rösten och Roger Storm den svagaste.
Den tänkte jag aldrig på när jag gjorde nån lista