Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Den lilla sjöjungfrun (2023)

Startat av Steffan Rudvall, 16 september 2022 kl. 14:04:25

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Anders M Olsson

Citat från: gstone skrivet 22 september 2023 kl. 21:00:44Du gör mig lesna att jag valade steelbook :(
Det är inte min mening att göra dig ledsen.

Jag kan bara tala för mig själv, och vad jag tycker om steelbooks. I mina ögon är det bara en sämre produkt som kostar mer pengar.

Men om du tycker att steelbook-fodral är fina, och värda att betala extra för, så har jag absolut inga problem med det!

Mathilda Gustafsson

Vad är det som Joanné Nugas dubbar hela tiden? Jag har sett väldigt många stories från henne när hon är på olika dubbstudios och idag på Plint flera gånger innan på Eurotroll och Iyuno. Men de enda dubbningarna jag hittar är ju där hon spelar Ariel

Disneyfantasten

Citat från: Mathilda Gustafsson skrivet 10 november 2023 kl. 14:43:41Vad är det som Joanné Nugas dubbar hela tiden? Jag har sett väldigt många stories från henne när hon är på olika dubbstudios och idag på Plint flera gånger innan på Eurotroll och Iyuno. Men de enda dubbningarna jag hittar är ju där hon spelar Ariel
Hon gör även en hittills oidentifierad röst i Tuffa Gänget.

Dock har jag noll erfarenhet av hennes röst och vet därför inte om hon varit med i fler dubbningar än dessa två... (utöver Disney Princess Lego Quest, där hon åter gör Ariel)

gstone

Citat från: Mathilda Gustafsson skrivet 10 november 2023 kl. 14:43:41Vad är det som Joanné Nugas dubbar hela tiden? Jag har sett väldigt många stories från henne när hon är på olika dubbstudios och idag på Plint flera gånger innan på Eurotroll och Iyuno. Men de enda dubbningarna jag hittar är ju där hon spelar Ariel
Väldigt spännade :D

Pint och Eurotroll borde väl i alla fal inte  vara Disney relaterat ;)
No good deed goes unpunished
No act of charity goes unresented
That's my new creed
My road of good intentions
Led where such roads always lead
No good deed
Goes unpunished!

gstone

Det kan nog ta ett tag innan det hom dubbar kommer ut ;)
That's my new creed
No good deed
Goes unpunished!

Disneyfantasten

Citat från: gstone skrivet 15 november 2023 kl. 18:16:31Det kan nog ta ett tag innan det hom dubbar kommer ut ;)
Liksom med dubbningar överlag.

gstone

That's my new creed
No good deed
Goes unpunished!