Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.
Citat från: Lilla My skrivet Idag kl. 19:43:08Jo, jag gillar Harry Potter. Kommer fortfarande inte spela.Sen med att man kan gilla Harry Potter men behöver inte gilla JK Rowling för det heller.
Citat från: MOA skrivet Idag kl. 19:59:45Jag undrar om de går & ladda upp Pelle Pingvin och Samson & Sally,dom e säkert ovanliga nog för att förtjäna en plats där.
Citat från: Marcusen skrivet Idag kl. 19:28:42Någon speciell anledning till att du kom och tänka på just den serien nu?
Citat från: Elios skrivet Idag kl. 19:36:32Jag menade mer om du gillar Harry Potter så hade du kunnat spela det. Men gör du inte det heller? ^^Jo, jag gillar Harry Potter. Kommer fortfarande inte spela.
Citat från: Lilla My skrivet Idag kl. 13:22:01Man behöver inte känna henne privat för att läsa allt hon skriver online (som hon uppenbart står för och brinner för) och bilda sig en uppfattning kring det. Skulle vara väldigt märkligt om hon stoltserade som Terf online och sedan var jättemjuk och go mot alla transpersoner IRLJag menade mer om du gillar Harry Potter så hade du kunnat spela det. Men gör du inte det heller? ^^
Och ja, hon tjänar fortfarande på spelet. Därav att jag avstår att spela det, även om det verkar välgjort och trevligt. Avstår inte spelet p.g.a. att jag ogillar Rowling eller Harry Potter, avstår av princip som transperson och för alla transpersoner i min omgivning.
Citat från: Disneyfantasten skrivet Idag kl. 19:06:51Jag kommat tänka på en sak: finns Mina Vänner Tiger och Nalle Puh på Disney+ ännu?Någon speciell anledning till att du kom och tänka på just den serien nu?
Citat från: Fred skrivet Idag kl. 19:16:43Ja, det är den.