Forumnyheter:

Gmail har under ett par månaders tid blockerat Dubbningshemsidans e-postmeddelanden, men det ska nu vara löst. Om du missat viktiga e-postmeddelanden under denna tid, kontakta webbmastern på så löser vi allt.

Huvudmeny

Senaste inlägg

Får man se någon dag. Tack Peter Tägstrlm. Vart bor du någonstans? ^^
Streamingtjänster, TV-kanaler och VHS/DVD/Blu-Ray / SV: Insidan ut 2
Senaste inlägg av Elios - 6 februari 2023 kl. 23:52:12
Citat från: Disneyfantasten skrivet  6 februari 2023 kl. 23:42:49Juni 2024.

Men jag håller med dig, eftersom den vid det här laget garanterat lär dubbas till svenska.
Precis. Alla Pixars filmer har ju dubbats till svenska så vore för mycket till om den inte gjorde det. Däremot ska det bli intressant och se om de flesta återvänder till sina roller eller om dom kanske byter med nån annan!? ^^
TV-program, artister, teatrar och annan kultur / SV: Melodifestivalen
Senaste inlägg av Elios - 6 februari 2023 kl. 23:51:00
Citat från: E skrivet  6 februari 2023 kl. 10:46:28Gud vilken tråkig deltävling det var. Tone mumlade nästan hela tiden men hon får såklart sympatiröster. Jon Henrik och Company var den enda som var okej

Tävlingen är verkligen inte som den var förr. Senaste gången det var ett starkt Mello-år tyckte jag var 2012.

Det e på tiden att dom pausar programmet i 1 år och väljer nästa ESC-bidrag internt. På den tiden hinner dom förbättra tävlingen till det bättre. Men det kommer såklart aldrig hända
Tror du det verkligen skulle hjälpa att pausa ett år? På senare år har det bara blivit alldeles förutsägbart om vilka eller vem som ska vinna. Det blir inte kul längre när man har det där med oddsen det är så jinxande fungerar och det blir inget spännande längre. Samma vad gäller Eurovision. Ska det vara kul att titta på så ska man ändå kunna inte bli för uppenbart om vem som ska vinna. Förra året så var det alltid tal om att antingen Anders Bagge eller Cornelia Jakobs skulle vinna och då blev det inte kul längre. Där är det ju två det talas om men det blir ändå inte så kul för att det talas ju inte om dom andra heller och det är då det är mycket roligare.

För övrigt var det en sak till. Jag har inget emot Jon Henrik Fjällgren som person eller hur han är privat då jag inte känner honom så det låter jag vara osagt. (Tack Lilla My för det rådet. Att inte dömma nån på förhand.) 
Men jag gillar faktiskt inte han som artist eller den musiken han framför. Jag tycker det känns väldigt spexigt och jag förstår mig inte alls på musikstilen. Jag tycker det är musik men jag förstår inte alls mig på det!? Han ska dock ha cred för det såg väldigt annorlunda och roligt när han sjöng Dansband på Stjärnornas Stjärna för några år sedan. Det ser man inte varje dag en same sjunga dansband. Hehe! ;D ;D
Senaste inlägg av Disneyfantasten - 6 februari 2023 kl. 23:42:49
Citat från: Elios skrivet  6 februari 2023 kl. 23:41:05När skulle den här isåfall komma!?
Får nog då sen flytta denna tråd till dubbningar och röster sen när den väl har kommit då.  ;D ;D

Juni 2024.

Men jag håller med dig, eftersom den vid det här laget garanterat lär dubbas till svenska.
Senaste inlägg av Elios - 6 februari 2023 kl. 23:41:05
När skulle den här isåfall komma!?
Får nog då sen flytta denna tråd till dubbningar och röster sen när den väl har kommit då.  ;D ;D
TV-program, artister, teatrar och annan kultur / SV: Hogwarts Legacy
Senaste inlägg av Elios - 6 februari 2023 kl. 23:39:43
Citat från: gstone skrivet  6 februari 2023 kl. 22:44:50Det kommer ut ett nyt Harry Potter såel den 10 febuari de heter Hogwarts Legacy

Ska ni spela det ?
Kommer nog testa det då min kompis vill spela det. Men har själv inte känt mig så jätte taggad faktiskt. Är ändå väldigt förvånad då jag trodde det hade släppts för längesen. Men det hade det ju inte gjort.  :P ::)
Dubbningar och röster / SV: Asterix & Obelix: I draken...
Senaste inlägg av Elios - 6 februari 2023 kl. 23:13:08
Ser mycket fram emot denna faktiskt.  ;D ;D
Off-topic / SV: Rolig fakta
Senaste inlägg av Elios - 6 februari 2023 kl. 23:12:45
Citat från: Marcusen skrivet  6 februari 2023 kl. 13:37:10Samma med Isla Fisher i Scooby-Doo
Hade nästan helt glömt att hon var blond då. Hehe.  ;D ;D
Dubbningar och röster / SV: Mumier på äventyr
Senaste inlägg av Steffan Rudvall - 6 februari 2023 kl. 23:09:42
Citat från: Daniel Hofverberg skrivet  6 februari 2023 kl. 22:39:05De brukar vanligtvis göra det, ja - men om det här är en engångsföreteelse eller ett tecken på att de bytt studio är väl för tidigt att uttala sig om. Den som lever får se...
Bytet till att distribuera sina egna filmer och bytet av dubbningstudio kan ha med varandra att göra. Men som sagt den som lever får se...
TV-program, artister, teatrar och annan kultur / Hogwarts Legacy
Senaste inlägg av gstone - 6 februari 2023 kl. 22:44:50
Det kommer ut ett nyt Harry Potter såel den 10 febuari de heter Hogwarts Legacy

Ska ni spela det ?