Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Quiz

Startat av Mathilda Gustafsson, 31 augusti 2020 kl. 22:38:22

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Elios

Citat från: MOA skrivet 20 januari 2024 kl. 23:34:03För sent, Steffan svarade rätt & jag har ingen bild på ditt svar
Var väl ändå bra gissat? ::)

Will Siv

Citat från: Lillefot skrivet  4 juli 2022 kl. 19:23:30En ny omgång för er att gissa vilken röstskådis samt karaktär som hörs i det bifogade klippet.

Ledtråd: Hon spelar en superstark robot som egentligen vill vara som en vanlig människa.
Citat från: Steffan Rudvall skrivet  4 juli 2022 kl. 19:47:01Norea Sjöquist antar jag.
nja.... Nu har jag kollat med Erika och det kan egentligen vara Jasmine Heikura som spelar Jenny (vi är inte 100% säkra, men utifrån att serien dubbades 2004 då Norea bara var 12 och Jasmine var 18 verkar det så....)

Förresten, kan du inte lägga upp klippet i ämnet om "Mitt Liv Som Tonårsrobot"  mitt liv som tonårsrobot - Dubbningar och röster - Dubbningshemsidans forum

Will Siv

Citat från: Will Siv skrivet  2 januari 2024 kl. 13:03:57Ett ohört geni.


En tvättäkta rackare.


Blir upplyft av titel karaktären.


En mäktig krigare (och skämtare).


Luftens son.
Någon?

Disneyfantasten

Citat från: Will Siv skrivet 27 mars 2024 kl. 16:23:52Någon?
Jag försökte klura ut det, men jag kommer inte på, tyvärr...

Will Siv

Citat från: Disneyfantasten skrivet 27 mars 2024 kl. 16:45:43Jag försökte klura ut det, men jag kommer inte på, tyvärr...
Här är en till ledtråd:

I den tredje blir han även ihop med sin fru.

Disneyfantasten

Citat från: Will Siv skrivet 27 mars 2024 kl. 16:52:53Här är en till ledtråd:

I den tredje blir han även ihop med sin fru.
Jesper Adefelt? (om den som gifter sig i tredje filmen är Hicke i Draktränaren-filmerna)

Will Siv

Citat från: Disneyfantasten skrivet 27 mars 2024 kl. 17:08:54Jesper Adefelt? (om den som gifter sig i tredje filmen är Hicke i Draktränaren-filmerna)
nej, den tredje ledtråden i förtsa inlägget.


En till: han irreterar ofta Kenneth.

Disneyfantasten

Citat från: Will Siv skrivet 27 mars 2024 kl. 17:18:32nej, den tredje ledtråden i förtsa inlägget.


En till: han irreterar ofta Kenneth.
Okej, då kanske Göran Gillinger? (har för mig att Röjar-Ralf kanske lyfter upp Fixar-Felix Jr eftersom han är så stor och så stark och så gifter han sig med Sergeant Calhoun i slutet)

MOA

Citat från: Will Siv skrivet 27 mars 2024 kl. 17:18:32nej, den tredje ledtråden i förtsa inlägget.


En till: han irreterar ofta Kenneth.
Milldoff? Inget jag känner igen i alla fall

Will Siv

Citat från: MOA skrivet 27 mars 2024 kl. 18:36:50Milldoff? Inget jag känner igen i alla fall
Du är nästan i hamn (pun intended)

vem är det som brukar störa honom (fast inte avsikligt)

Steffan Rudvall

Citat från: Will Siv skrivet 27 mars 2024 kl. 18:41:53Du är nästan i hamn (pun intended)

vem är det som brukar störa honom (fast inte avsikligt)
Dan Bratt alltså som Professor Kalkyl? 

Will Siv

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 27 mars 2024 kl. 18:55:30Dan Bratt alltså som Professor Kalkyl?
Rätt!

vilka är dom andra?

Steffan Rudvall

Citat från: Will Siv skrivet  2 januari 2024 kl. 13:03:57Ett ohört geni.


En tvättäkta rackare.


Blir upplyft av titel karaktären.


En mäktig krigare (och skämtare).


Luftens son.
Jag är ganska osäker men det här är mina gissningar.

Ett ohört geni - Professor Utonium

En tvättäkta rackare - Tvättbjörnen Wabuu

Blir upplyft av titel karaktären - Borgmästaren?

En mäktig krigare (och skämtare) - Obi-Wan Kenobi

Luftens son - John från WALL-E

Will Siv

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 27 mars 2024 kl. 19:16:30Jag är ganska osäker men det här är mina gissningar.

Ett ohört geni - Professor Utonium

En tvättäkta rackare - Tvättbjörnen Wabuu

Blir upplyft av titel karaktären - Borgmästaren?

En mäktig krigare (och skämtare) - Obi-Wan Kenobi

Luftens son - John från WALL-E
2 var rätt.


men det ohörda geniet var faktiskt Kalkyl.

Det är John som blir upplyft av huvudkaraktären (WALL-E) och blir ihop med sin fru (Louise Hoffsten som Mary)

Luftens son var Tenzin (hur fick du det till John? ???)

Steffan Rudvall

Citat från: Will Siv skrivet 27 mars 2024 kl. 19:20:15Luftens son var Tenzin (hur fick du det till John? ???)
Jag bara gissa, han bor ju trots allt på ett flygande skepp.