Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Bilar på väg

Startat av Steffan Rudvall, 11 augusti 2022 kl. 11:35:27

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Steffan Rudvall

Undrar hur dubbningen kommer att se ut...

Disneyfantasten

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 11 augusti 2022 kl. 11:35:27Undrar hur dubbningen kommer att se ut...
Kan detta vara namnet på den svenska titeln den nya Disney+ serien?

Simon Axelsson

Citat från: Disneyfantasten skrivet 11 augusti 2022 kl. 11:46:41Kan detta vara namnet på den svenska titeln den nya Disney+ serien?
Japp. 
"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats

Lillefot


Så länge Jan Modin kommer tillbaks som Bärgarn blir jag nöjd. 
Om jag är en Apatosaurs.
Hur kan jag då vara här i Cenozoiska eran?
Kloning, teleportering, eller tur?
I alla fall, ni får ha en dino till äran

Disneyfantasten

Citat från: Lillefot skrivet 11 augusti 2022 kl. 13:54:59Så länge Jan Modin kommer tillbaks som Bärgarn blir jag nöjd.
Jag hoppas också det, han har varit med i så många dubbningar genom åren så jag tror sannolikheten är god att han ställer upp.

Då tror jag det blir svårare för Martin Stenmarck då han antagligen har många järn i elden.

Lillefot

Citat från: Disneyfantasten skrivet 11 augusti 2022 kl. 13:57:04Jag hoppas också det, han har varit med i så många dubbningar genom åren så jag tror sannolikheten är god att han ställer upp.

Då tror jag det blir svårare för Martin Stenmarck då han antagligen har många järn i elden.
Troligen ja, är man musiker/sångare så har man nog fullt upp med sådant jobb. 
Om jag är en Apatosaurs.
Hur kan jag då vara här i Cenozoiska eran?
Kloning, teleportering, eller tur?
I alla fall, ni får ha en dino till äran

Simon Axelsson

Citat från: Lillefot skrivet 11 augusti 2022 kl. 14:00:49Troligen ja, är man musiker/sångare så har man nog fullt upp med sådant jobb.
Utifrån hans Instagram ser han inte ut att jättemycket på gång, men det betyder ju i och för sig inte att han har haft tid för dubbning. 
"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats

Marcusen

Citat från: Lillefot skrivet 11 augusti 2022 kl. 13:54:59Så länge Jan Modin kommer tillbaks som Bärgarn blir jag nöjd.
Han kommer antagligen inte reprisera sin roll om man utgår från Monster på jobbet

gstone

Vilka  kan ersätta Modin och Stenmark ?
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Oskar

#9
Citat från: gstone skrivet 13 augusti 2022 kl. 16:42:35Vilka  kan ersätta Modin och Stenmark ?
Ja Jan modin är i pensionsåldern. Martin stenmark är dyrt och han har inte tid. Dom är underkänd av Disney och disney gör röstprov vika röster som tar över. Disney bestämma över vilka röster ska göra rollerna. Det är annat budget än film. Det är mindre budget i tv serier. Martin stenmark kanske inte ställer upp tv serier med blixt i bilar och han får mindre pengar än lång film på Disney.

Steffan Rudvall

Citat från: Oskar skrivet 13 augusti 2022 kl. 18:10:09Ja Jan modin är i pensionsåldern. Martin stenmark är dyrt och han har inte tid. Dom är underkänd av Disney och disney gör röstprov vika röster som tar över. Disney bestämma över vilka röster ska göra rollerna.
Om de kan få Modin att komma tillbaks som Benjamin Syrsa för en enda kortfilm så är det nog inget problem. Vem har sagt att de är underkända? Han kan väl inte vara så dyr när alla jobbar för samma löner.

Lillefot

Citat från: Oskar skrivet 13 augusti 2022 kl. 18:10:09Ja Jan modin är i pensionsåldern. Martin stenmark är dyrt och han har inte tid. Dom är underkänd av Disney och disney gör röstprov vika röster som tar över. Disney bestämma över vilka röster ska göra rollerna.
Fast Jan skådespelar fortfarande, och jag har då inte hört någonting att han har blivit underkänd.
Om jag är en Apatosaurs.
Hur kan jag då vara här i Cenozoiska eran?
Kloning, teleportering, eller tur?
I alla fall, ni får ha en dino till äran

Simon Axelsson

"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats

TonyTonka


Citat från: Simon Axelsson skrivet 31 augusti 2022 kl. 11:13:41Både Martin och Jan återvänder!

https://www.instagram.com/tv/Ch6oj2MJMdX/?igshid=MDJmNzVkMjY=
Det är iofs positivt, men är inget fan av Bilar-franchisen, och hade hellre sett en serie där man får se Woody och Bo Peeps äventyr efter Toy Story 4.
https://djtonytheking.wordpress.com/ - Min blogg
(bloggen uppdateras senast: 2022-01-30)

Äntligen tillbaka på bloggen! :D

Disneyfantasten

Citat från: TonyTonka skrivet 31 augusti 2022 kl. 11:28:18Det är iofs positivt, men är inget fan av Bilar-franchisen, och hade hellre sett en serie där man får se Woody och Bo Peeps äventyr efter Toy Story 4.
Jag är heller inget fan av Bilar-franschisen, har ingenting emot den, den första och tredje filmen samt kortfilmerna är både hyfsade och sevärda, men det är inget jag vill se om och om igen, de svenska dubbningarna höjer dock intrycket.

Jag hade hellre sett en serie efter min favorit bland Pixars filmer; Insidan Ut!