Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Insidan ut 2

Startat av Steffan Rudvall, 10 september 2022 kl. 08:04:57

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Steffan Rudvall

Insidan ut ska få en uppföljare, den utspelar sig också i Jennys huvud men som tonåring och massor med nya känslor dyker upp.


Disneyfantasten

Yes!

Insidan Ut är min favorit bland Pixars filmer så detta var glädjande nyheter!

Lillefot

Idén låter intressant, i och med att tonåren innebär många biologiska ändringar/fenomen i kroppen. Hur Pixar kommer att gestalta det med känslorna gör mig nyfiken.
Om jag är en Apatosaurs.
Hur kan jag då vara här i Cenozoiska eran?
Kloning, teleportering, eller tur?
I alla fall, ni får ha en dino till äran

TonyTonka

Intressant nog har Robot Chicken gjort en parodi på Insidan ut som handlar om exakt samma sak:


https://youtu.be/weErUOMEmss
https://djtonytheking.wordpress.com/ - Min blogg
(bloggen uppdateras senast: 2022-01-30)

Äntligen tillbaka på bloggen! :D

gstone

Med både Insidan ut 2 och Mufasa filmen kommer Disney nog få in grymt mycket pengar år 2024.

Och Snövit med Rachel Zegler  kankse också blir en succe ;)
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

gstone

Avsky och Räddsla kanke inte är med.
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Disneyfantasten


Disneyfantasten

Citat från: gstone skrivet 24 december 2022 kl. 22:46:40Med både Insidan ut 2 och Mufasa filmen kommer Disney nog få in grymt mycket pengar år 2024.

Och Snövit med Rachel Zegler  kankse också blir en succe ;)

Det återstår att se...

Av dessa tre ser jag personligen endast framemot Insidan Ut 2...

Disneyfantasten

Citat från: gstone skrivet 24 december 2022 kl. 22:47:18Avsky och Räddsla kanke inte är med.

Det förefaller som att det du säger kanske stämmer;


https://m.youtube.com/watch?v=le2je3nulvA

(med detta sagt får vi nog ta det med en nypa salt, det är ju trots allt ungefär ett och ett halvt år kvar till premiären av 2an)

Elios

När skulle den här isåfall komma!?
Får nog då sen flytta denna tråd till dubbningar och röster sen när den väl har kommit då.  ;D ;D

Disneyfantasten

Citat från: Elios skrivet  6 februari 2023 kl. 23:41:05När skulle den här isåfall komma!?
Får nog då sen flytta denna tråd till dubbningar och röster sen när den väl har kommit då.  ;D ;D

Juni 2024.

Men jag håller med dig, eftersom den vid det här laget garanterat lär dubbas till svenska.

Elios

Citat från: Disneyfantasten skrivet  6 februari 2023 kl. 23:42:49Juni 2024.

Men jag håller med dig, eftersom den vid det här laget garanterat lär dubbas till svenska.
Precis. Alla Pixars filmer har ju dubbats till svenska så vore för mycket till om den inte gjorde det. Däremot ska det bli intressant och se om de flesta återvänder till sina roller eller om dom kanske byter med nån annan!? ^^

Daniel Hofverberg

Citat från: Elios skrivet  6 februari 2023 kl. 23:41:05Får nog då sen flytta denna tråd till dubbningar och röster sen när den väl har kommit då.  ;D ;D
Ja, det vore ju närmast sensationellt om den inte skulle dubbas - men vi flyttar tråden senare när vi får säkra belägg på att filmen kommer att dubbas till svenska, norska, danska, finska och/eller isländska (i form av trailers, teasers eller skriftlig information).

Citat från: Elios skrivet  6 februari 2023 kl. 23:52:12Precis. Alla Pixars filmer har ju dubbats till svenska så vore för mycket till om den inte gjorde det.
Ja, om filmen kommer till Sverige kan vi nog vara helt säkra på att den kommer att dubbas till svenska. Däremot kan man väl inte vara riktigt hundra på att alla Pixar-filmer framöver verkligen kommer att släppas i vartenda land som finns... När det är så pass långt kvar till beräknad premiär kan ju mycket hända än.

Elios

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet  7 februari 2023 kl. 08:35:13Ja, om filmen kommer till Sverige kan vi nog vara helt säkra på att den kommer att dubbas till svenska. Däremot kan man väl inte vara riktigt hundra på att alla Pixar-filmer framöver verkligen kommer att släppas i vartenda land som finns... När det är så pass långt kvar till beräknad premiär kan ju mycket hända än.
Det är sant men jag menar bara i Sverige så har ju alla släppts. Jag tror däremot att iom att det du nämnde att den är ett år bort tills denna har premiär så tror jag mer att om det skulle hända liksom grejer så som det varit med Corona så tror jag snarare att den väntas med att ha premiär eller kanske bara visa den på Disney Plus så som dom gjorde med Stjälen, Luca och med då Red som kom så. Så att där ser jag inte varför den inte skulle komma till Sverige. 

Disneyfantasten

Citat från: Disneyfantasten skrivet  9 januari 2023 kl. 19:03:13Det förefaller som att det du säger kanske stämmer;


https://m.youtube.com/watch?v=le2je3nulvA

(med detta sagt får vi nog ta det med en nypa salt, det är ju trots allt ungefär ett och ett halvt år kvar till premiären av 2an)

Varför Rädsla och Avsky inte kommer vara med i filmen är personligen bortom mitt förstånd, nog för att Jenny kommer vara i tonåren men även när man är tonåring eller vuxen kan både avsky och rädsla finnas kvar, så jag förstår inte logiken med att utesluta dem från 2an...