Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Kejsarens Nya Skola

Startat av Cadpig, 29 augusti 2008 kl. 20:31:01

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Cadpig

Någon som har en komplett Credits-lista för båda säsongerna till serien?

Elios

Måste säga att denna serien är ganska så kass. Jag gillade den till en början men sen allt mer och mer så tvekade jag.
Sen ända riktiga ljusglimtarna är väl Emelie Clausen som gör ett bra jobb som Smygge Lina som ska hjälpa stackars Kuzco som är alldeles för trög för sitt eget bästa.
Den första säsongen var okej den andra inte lika bra. Gillar dock med Fredrik Hiller som Kronk. Han är ju ikonisk i den rollen. Likaså Dogge Norling som Kuzco. Jag fattar dock inte varför Göran Berlander tog över efter Allan Svensson som Pacha. Antar väl att han inte hade tid eller något.

gstone

Kul fakta : Mattanten spelas här av Kristina Adolphson( den onda styvmodern i Askungen) isället för Gunvor Pontén som i filmen :D
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

clara liljeberg

kanske ska jag komma med förslaget om hur det skulle se ut om människorna skulle bli förvandlade till djur till exempel om kuzco och malina blev förvandlade till papegojor och kronk var ett jodsvin och yzma blev en katt.

Elios

Citat från: clara liljeberg skrivet 18 januari 2020 kl. 19:33:13
kanske ska jag komma med förslaget om hur det skulle se ut om människorna skulle bli förvandlade till djur till exempel om kuzco och malina blev förvandlade till papegojor och kronk var ett jodsvin och yzma blev en katt.

Yzma blev ju en katt.  ;D

gstone

Varje avsintt av den här ser har specifika a credits på Dsney Plus.

Så man se vilka som spelar i stortsätt allaa rollfigurer.
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.