Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Försöker minnas gammal reklamfilm, 90-tal

Startat av Soscla, 5 maj 2022 kl. 14:21:33

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Soscla

Jag chansar!

Jag minns en gammal reklamfilm så sjukt tydligt men jag lyckas inte hitta den på Youtube. Antingen letar jag efter fel saker, eller så har bara ingen lagt upp den, :( hoppas nån annan också minns den! Sändes i mitten av 90-talet tippar jag på.

En blond 50-talsflicka står och klappar sin häst i stallet. En cool raggarsnubbe kommer och tittar menande på henne att hon ska följa med, men hon ler blygt och skakar på huvudet. Jag tror att han tar fram en läsk (för reklamen är för läsk, har inbillat mig apelsinläsk, men kan vara annat) och det kan tjejen inte motstå! Hon tittar på sin häst som blinkar åt henne. Killen leder henne till ett litet rum i stallet där hon tror att hon ska få smaka på läsken, men han puttar in henne och låser dörren, sen går han själv och klappar på hennes häst, som ser rätt nöjd ut. Flickan tittar på dem genom ett fönster och gråter.

Wanda Jacksons "Right or Wrong" spelas i bakgrunden hela tiden, det är ingen dialog.
https://www.youtube.com/watch?v=qCxXnD2bVaw

Den har gäckat mig i 25 år, jag behöver hjälp!
It's so fluffy I'm gonna die!


Soscla

Citat från: Beck skrivet  5 maj 2022 kl. 19:53:28
Hej!

Kan det vara läskedrycken Jaffa?

https://www.youtube.com/watch?v=YaqAGbhnDQI

Omg omg omg omg!!! Jaaaaaaaaaaaaa! Jag älskar diiiig åååååh! <3 <3 <3 <3 Sökt mig galen på Fanta och Zingo, hade helt glömt att Jaffa också fanns! AAAAH DU ÄR BÄSTTT! Tack tack tackkk!
It's so fluffy I'm gonna die!