Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Nalle har ett stort blått hus

Startat av Scoobydoofan1, 12 juli 2020 kl. 19:22:04

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Scoobydoofan1

Den här serien brukade gå på Disney kanalen och barnkanalen. Vet nån ens om den fortfarande visas idag eller så har den blivit bort tagen den som dom andra äldre serier?

Steffan Rudvall

Citat från: Scoobydoofan1 skrivet 12 juli 2020 kl. 19:22:04
Den här serien brukade gå på Disney kanalen och barnkanalen. Vet nån ens om den fortfarande visas idag eller så har den blivit bort tagen den som dom andra äldre serier?
Det var längesen den visades men det finns vissa DVD:er den kanske dyker upp på Disney Plus eftersom att den vad jag vet var gjord för Disney Channel

TecknatÄlskare

Citat från: Scoobydoofan1 skrivet 12 juli 2020 kl. 19:22:04
Den här serien brukade gå på Disney kanalen och barnkanalen. Vet nån ens om den fortfarande visas idag eller så har den blivit bort tagen den som dom andra äldre serier?

Tycker det här inlägget är väldigt onödigt, känns som att du kan ta reda på den informationen på noll tid genom en googling om den sänds eller ej.

Scoobydoofan1

Citat från: TecknatÄlskare skrivet 12 juli 2020 kl. 19:26:57
Tycker det här inlägget är väldigt onödigt, känns som att du kan ta reda på den informationen på noll tid genom en googling om den sänds eller ej.
Vart kan man hitta det info?

Scoobydoofan1

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 12 juli 2020 kl. 19:25:57
Det var längesen den visades men det finns vissa DVD:er den kanske dyker upp på Disney Plus eftersom att den vad jag vet var gjord för Disney Channel
hur många dvd utgåvor finns med svensk ljudspår?



Steffan Rudvall

Serien kommer ut på Disney+ i USA den 19 oktober. Jag vet inte hur det ligger till med rättigheterna till den svenska dubbningen så möjligtvis kommer inte serien alls hit eller kanske med undertexter eller omdubb.

gstone

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 19 september 2022 kl. 19:39:48Serien kommer ut på Disney+ i USA den 19 oktober. Jag vet inte hur det ligger till med rättigheterna till den svenska dubbningen så möjligtvis kommer inte serien alls hit eller kanske med undertexter eller omdubb.
Dom kan ju alltid dubba om serien :D
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Adam L

Citat från: gstone skrivet 19 september 2022 kl. 20:20:04Dom kan ju alltid dubba om serien :D
Inga flera omdubbningar nu! Den här serien är dubbad i modern tid ljudband kan inte bara försvinna!

Mathilda Gustafsson

Citat från: gstone skrivet 19 september 2022 kl. 20:20:04Dom kan ju alltid dubba om serien :D
Det behövs ingen omdubbning den har ju gått på Disney Channel

Steffan Rudvall

Citat från: Mathilda Gustafsson skrivet 19 september 2022 kl. 20:31:20Det behövs ingen omdubbning den har ju gått på Disney Channel
Jag är osäker på om alla avsnitt har dubbats, det kan vara så att tilläggsdubbning kan vara nödvändigt.

Oskar

Citat från: gstone skrivet 19 september 2022 kl. 20:20:04Dom kan ju alltid dubba om serien :D
Jag tror att dom dubbar om serie eftersom orginaldubbning beställ av svt och disney channel legerserar dubbning från svt. Jag vill inte disney köp loss dubbning.

Steffan Rudvall

Citat från: Oskar skrivet 19 september 2022 kl. 20:46:50Jag tror att dom dubbar om serie eftersom orginaldubbning beställ av svt och disney channel legerserar dubbning från svt. Jag vill inte disney köp loss dubbning.
Varför vill du inte att Disney köpet loss dubbningen? SVT är ju inte visa den serien nu.

gstone

Dom kan ju bara dubba om alla avsintt med samma skådspelare.
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.