Forumnyheter:

Gmail har under ett par månaders tid blockerat Dubbningshemsidans e-postmeddelanden, men det ska nu vara löst. Om du missat viktiga e-postmeddelanden under denna tid, kontakta webbmastern på så löser vi allt.

Huvudmeny

Test-Avdelningen

Startat av TonyTonka, 3 augusti 2010 kl. 18:37:55

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

TonyTonka

Varför räknas inte inläggen i Test-avdelningen som inlägg?
https://djtonytheking.wordpress.com/ - Min blogg
(bloggen uppdateras senast: 2022-01-30)

Äntligen tillbaka på bloggen! :D

Daniel Hofverberg

Det är avsiktligt - jag har ställt in så att inlägg i testtavlan aldrig räknas till antalet gjorda inlägg. Det brukar vara standard på de flesta forum, och görs för att förhindra att folk ska kunna skapa mängder av testinlägg i ett försök att komma upp till nästa användarnivå (d.v.s. lämna "Nykomling" och gå upp till "Veteran" eller liknande - titlarna som står under användarnamnen).

Elios

Nu är det inte meningen och gå in på ett gammalt ämne här men vad jag vet här så räknas ändå ämnen man startar här iallafall om du kör på testavdelningen om jag nu har förstått det rätt??  ::)

TonyTonka

Jag undrar också en sak, om en användare skapar en tråd i test-avdelningen och en moderator/admin sedan flyttar tråden till te.x off-topic eller dubbningar och röster, räknas inlägget då, eller fortsätter inlägget att inte räknas?  ???
https://djtonytheking.wordpress.com/ - Min blogg
(bloggen uppdateras senast: 2022-01-30)

Äntligen tillbaka på bloggen! :D

Elios

Citat från: TonyTonka skrivet  8 december 2018 kl. 14:02:17
Jag undrar också en sak, om en användare skapar en tråd i test-avdelningen och en moderator/admin sedan flyttar tråden till te.x off-topic eller dubbningar och röster, räknas inlägget då, eller fortsätter inlägget att inte räknas?  ???

Det där var bra tänkt. Vore väldigt intressant att få veta faktiskt.

Elios

Skulle man inte kunna ha en statistik på antal inlägg från Test-avdelningen och en på resten av ämnena här på forumet!?^^  :o ???

Daniel Hofverberg

Det finns ingen möjlighet att ställa in så i SMF, eller i de flesta andra forumprogramvaror. Den enda inställningsmöjlighet som finns är om enskilda tavlor ska räknas med till den gemensamma statistiken och individuella användares "räknare" eller inte.