Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Douglas och de tre musketörerna

Startat av gstone, 9 juli 2023 kl. 12:27:01

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Idag hat filmen primär.

Så vi får se vem som gör rösten till vem på svenska :D
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet 22 september 2023 kl. 11:00:51Idag hat filmen primär.

Så vi får se vem som gör rösten till vem på svenska :D
Tyvärr har jag haft så fullt upp att jag inte hunnit publicera creditlistan, men den kommer under kvällen. :(

Filmen går i alla fall i Skellefteå imorgon och på söndag, men tyvärr bara i den minsta salongen; en VIP-salong som rymmer hela 11 personer...! Men jag har i alla fall lyckats köpa biljett till den sista lediga platsen på söndag.

Ett tips är att det på söndag är Stora Biodagen, så att det åtminstone på Filmstaden och Svenska Bio blir halva ordinarie priset på alla biobiljetter - ett bra tillfälle för att se filmen (eller någon annan film man är sugen på). :)
(Observera dock att det är halva ordinarie priset, så om man i normala fall går in under pensionärspris eller barnpris så blir det alltså mer än halva priset; men dock fortfarande en bra rabatt)

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 22 september 2023 kl. 11:14:31Ett tips är att det på söndag är Stora Biodagen, så att det åtminstone på Filmstaden och Svenska Bio blir halva ordinarie priset på alla biobiljetter - ett bra tillfälle för att se filmen (eller någon annan film man är sugen på). :)
(Observera dock att det är halva ordinarie priset, så om man i normala fall går in under pensionärspris eller barnpris så blir det alltså mer än halva priset; men dock fortfarande en bra rabatt)
Även i Brandbergen ?
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 22 september 2023 kl. 11:14:31Ett tips är att det på söndag är Stora Biodagen, så att det åtminstone på Filmstaden och Svenska Bio blir halva ordinarie priset på alla biobiljetter - ett bra tillfälle för att se filmen (eller någon annan film man är sugen på). :)
Då kanske jag ser Douglas och de tre musketörerna på söndag :D

Om pappa orkar köra mig ;)
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

MOA

Citat från: gstone skrivet 22 september 2023 kl. 12:15:54Då kanske jag ser Douglas och de tre musketörerna på söndag :D

Om pappa orkar köra mig ;)
Du har inge körkort alltså

gstone

[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet 22 september 2023 kl. 12:08:32Även i Brandbergen ?
Jag känner inte till den biografen, men om den ägs av Filmstaden eller Svenska Bio, ja. Förmodligen borde även Cinemascenens biografer få halva priset, då de ju också går via Filmstadens bokningssystem, men det kan jag inte säga med säkerhet.

Citat från: gstone skrivet 22 september 2023 kl. 12:15:54Då kanske jag ser Douglas och de tre musketörerna på söndag :D

Om pappa orkar köra mig ;)
Jag har tyvärr inte tillgång till någon som kan köra mig på söndag, så för mig är det cykel som gäller - en liten nätt cykeltur på 1,2 mil per väg...

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 22 september 2023 kl. 14:21:22Jag känner inte till den biografen, men om den ägs av Filmstaden eller Svenska Bio, ja. Förmodligen borde även Cinemascenens biografer få halva priset, då de ju också går via Filmstadens bokningssystem, men det kan jag inte säga med säkerhet.
Jag har tyvärr inte tillgång till någon som kan köra mig på söndag, så för mig är det cykel som gäller - en liten nätt cykeltur på 1,2 mil per väg...
Men mamma sa att folmen var för barnlig.

Jag är nog hemma :(
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.