Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Diverse frågor

Startat av Disneyfantasten, 26 februari 2022 kl. 21:56:52

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Citat från: MOA skrivet 26 april 2024 kl. 22:04:05Har ni något som ni känner er helt ensamma om att minnas?
Jag känner mig älskade och omtyckt 
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

MOA

Citat från: gstone skrivet 27 april 2024 kl. 09:19:30Jag känner mig älskade och omtyckt
Menar någon film, program eller spel som ni inte hör någon annan prata om. Helt ensam

gstone

Var är Knuckles serien i Sverige ?
[[George]]

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]

gstone

VAR ÄR KNUCKLES i Sverige ⁉️
[[George]]

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]

Jonas9881

Citat från: gstone skrivet 27 april 2024 kl. 19:16:55VAR ÄR KNUCKLES i Sverige ⁉️
Vad jag vet är den inte dubbad och inget som jag kan hitta, men serie på engelska går ju att få tag på.

Och den hade ju premiär den 27 april i Sverige men det var säkert på bio.
"Vissa anser att dom har någon typ av ensamrätt till material och att det ej ska spridas. Men vi anser annorlunda. Detta är väl vad fildelning handlar om att kunna spela in material alla är uppväxta under olika tidsperioder och har inte haft samma möjligheter"
Förkortat citat från en annan användare

BPS

Citat från: Jonas9881 skrivet 27 april 2024 kl. 19:28:37Vad jag vet är den inte dubbad och inget som jag kan hitta, men serie på engelska går ju att få tag på.

Och den hade ju premiär den 27 april i Sverige men det var säkert på bio.
Nej tv-serier gjorda för streaming har inte biopremiär, 27 april stod det i vissa svenska artiklar om serien eftersom att det inte var datumet för seriens släpp i USA antog jag att det var datumet för Sverige men det verkar inte som att det är det.

Jonas9881

Citat från: BPS skrivet 27 april 2024 kl. 19:33:54Nej tv-serier gjorda för streaming har inte biopremiär, 27 april stod det i vissa svenska artiklar om serien eftersom att det inte var datumet för seriens släpp i USA antog jag att det var datumet för Sverige men det verkar inte som att det är det.
Står på wikipedia 26 april, då indikerar det säkert USA och inte sverige.

Men söker du den med engelsk tal?
"Vissa anser att dom har någon typ av ensamrätt till material och att det ej ska spridas. Men vi anser annorlunda. Detta är väl vad fildelning handlar om att kunna spela in material alla är uppväxta under olika tidsperioder och har inte haft samma möjligheter"

BPS

Citat från: Jonas9881 skrivet 27 april 2024 kl. 19:37:32Står på wikipedia 26 april, då indikerar det säkert USA och inte sverige.

Men söker du den med engelsk tal?
Nej, den lär komma till Sverige så småningom antagligen i början av maj och vi ska ju inte dela material som finns tillgängligt.

Jonas9881

Citat från: BPS skrivet 27 april 2024 kl. 19:39:02Nej, den lär komma till Sverige så småningom antagligen i början av maj och vi ska ju inte dela material som finns tillgängligt.
Men är den dubbad redan, eller kommer bli dubbad senare?

BPS

Citat från: Jonas9881 skrivet 27 april 2024 kl. 19:53:52Men är den dubbad redan, eller kommer bli dubbad senare?
Den släpps väl dubbad först när den släpps i Sverige eftersom att det ju inte handlar om samma streamingtjänst. 

gstone

Citat från: BPS skrivet 27 april 2024 kl. 19:39:02Nej, den lär komma till Sverige så småningom antagligen i början av maj och vi ska ju inte dela material som finns tillgängligt.
Jag kan vänta några veckor  :)👍
Det är bara dåligt att finns felaktigt info om när den kommer till Sverige online.
Det är andra än jag som också blivit besvikna 😕
[[George]]

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]

BPS

Citat från: gstone skrivet 27 april 2024 kl. 20:35:08Jag kan vänta några veckor  :)👍
Det är bara dåligt att finns felaktigt info om när den kommer till Sverige online.
Det står till och med på Wikipedia att den ska ha premiär idag i Sverige men den kommer i alla fall inte i april om man ska tro SkyShowtimes lista för den här månaden.

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet 27 april 2024 kl. 20:35:08Jag kan vänta några veckor  :)👍
Ja, det har stått i tidningsartiklar att den skulle släppas idag, så det är väldigt svagt om journalister inte gör tillräcklig research innan de skriver ut sådant... :(

Gissningsvis har tidningarna och sajterna bara skrivit av utländska källor, utan att kolla upp någonting själv; och bara tagit för givet att samma datum skulle gälla för Sverige också...

Vi får bara hoppas att den släpps snart - på Disney+ är det ju tyvärr inte ovanligt att en del serier dröjer ett halvår eller mer att komma till Sverige från den amerikanska releasen, men SkyShowtime har ju inte funnits länge nog för att vi ska ha hunnit få något tydligt grepp om hur de brukar göra...

BPS

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 27 april 2024 kl. 21:04:52Ja, det har stått i tidningsartiklar att den skulle släppas idag, så det är väldigt svagt om journalister inte gör tillräcklig research innan de skriver ut sådant... :(

Gissningsvis har tidningarna och sajterna bara skrivit av utländska källor, utan att kolla upp någonting själv; och bara tagit för givet att samma datum skulle gälla för Sverige också...

Vi får bara hoppas att den släpps snart - på Disney+ är det ju tyvärr inte ovanligt att en del serier dröjer ett halvår eller mer att komma till Sverige från den amerikanska releasen, men SkyShowtime har ju inte funnits länge nog för att vi ska ha hunnit få något tydligt grepp om hur de brukar göra...
Det konstiga är att det inte är samma datum den hade premiär igår i USA men skulle ha det idag här i Sverige enligt diverse artiklar.

Daniel Hofverberg

Citat från: BPS skrivet 27 april 2024 kl. 21:11:08Det konstiga är att det inte är samma datum den hade premiär igår i USA men skulle ha det idag här i Sverige enligt diverse artiklar.
Kanske den släpptes idag i något eller några andra europeiska länder, så att det är det de har utgått ifrån...?

Uppenbarligen lär ju i alla fall journalisterna inte ha kontaktat SkyShowtime för att få bekräftat att dagens datum gäller i Sverige...