Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Ang streaming

Startat av moviefan, 8 augusti 2020 kl. 20:12:12

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

moviefan

Kommer det bli fler tjänster i framtiden förutom Disney+ ?  Har ni sett in sajten Nyafilmer ? Där finns det många animerade filmer med sin svenska dubb. 

Steffan Rudvall

Citat från: moviefan skrivet  8 augusti 2020 kl. 20:12:12
Kommer det bli fler tjänster i framtiden förutom Disney+ ?  Har ni sett in sajten Nyafilmer ? Där finns det många animerade filmer med sin svenska dubb.
Nyafilmer är en gråzon skulle inte rekommendera den

Lilla My

Det är ju en enorm skillnad mellan Disney+ och Nyafilmer.


Scoobydoofan1

Det är ett nytt krig med streaming service nu, alla mediaföretag måste ha dom, inte undra på att dvd är bättre att man betalar en gång för dom serierna man vill ha och ha på bokhyllan för att se på. Man sparar på längden med att köpa 1 gång.

moviefan

Citat från: Steffan Rudvall skrivet  8 augusti 2020 kl. 20:17:39
Nyafilmer är en gråzon skulle inte rekommendera den

Vad är det för fel med Nyafilmer.se ?  jag gillar den sajten, så många bra att välja mellan.   :)

Steffan Rudvall

Citat från: moviefan skrivet 11 augusti 2020 kl. 16:20:46
Vad är det för fel med Nyafilmer.se ?  jag gillar den sajten, så många bra att välja mellan.   :)
Det är en piratsida

Lilla My

Citat från: moviefan skrivet 11 augusti 2020 kl. 16:20:46
Vad är det för fel med Nyafilmer.se ?  jag gillar den sajten, så många bra att välja mellan.   :)

Som Steffan sade; den är en piratsida. Lika olaglig som Piratebay.

ph

Citat från: moviefan skrivet  8 augusti 2020 kl. 20:12:12
Kommer det bli fler tjänster i framtiden förutom Disney+ ?  Har ni sett in sajten Nyafilmer ? Där finns det många animerade filmer med sin svenska dubb.
Nyafilmer är väl flera år gammal? De byter väl bara namn till och från sedan "Swefilmer" försvann...

Oavsett så har jag och kommer nog aldrig använda en sådan sida.

Steffan Rudvall

Citat från: pumpkinhead skrivet 12 augusti 2020 kl. 22:54:31
Nyafilmer är väl flera år gammal? De byter väl bara namn till och från sedan "Swefilmer" försvann...

Oavsett så har jag och kommer nog aldrig använda en sådan sida.
Nyafilmer har funnits i några år
Nyafilmer är en gråzon eftersom att det egentligen är de som ligger bakom sidan som gör det olagliga

Disneyfantasten

Förlåt att jag drar upp ett över över 2 år gammalt ämne men jag kom inte på någon bättre tråd att skriva detta i...

Jag tar tillbaka allt hårt jag sagt om streaming förut, jag tycker att de kan ha sina fördelar, men icke desto mindre hoppas jag fortfarande att det fysiska mediat får vara kvar då det finns både för och nackdelar...