Forumnyheter:

Gmail har under ett par månaders tid blockerat Dubbningshemsidans e-postmeddelanden, men det ska nu vara löst. Om du missat viktiga e-postmeddelanden under denna tid, kontakta webbmastern på så löser vi allt.

Huvudmeny

Gnälltråden

Startat av Erika, 28 april 2020 kl. 14:21:29

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

gstone

[[George]]

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]

MOA

Piss Viaplay funkar inte >:( Inget skit går att spela för Pingvinhelvetet som står där & hänger! Vilka stora ballar dom har! >:( >:( >:(

gstone

Jag önskar det fanns ett smidigare sätt att köpa filmen Flykten från helvetet utan att få en massa andra onödiga filmer också 😒😤
[[George]]

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]

gstone

McDonald's har väldigt tråkiga leksaker just nu   :(👎
[[George]]

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]

MOA

Min DVD skiva av Cremtofflo Robin är borta, helt försvunnen. Har inte sett filmen på snart 10 år men hoppas att den hittas innan nästa år för Cremtofflo Robins 10 årsjubileum. Annars får jag skaffa en ny film

MB

Citat från: MOA skrivet 24 mars 2024 kl. 11:14:53Min DVD skiva av Cremtofflo Robin är borta, helt försvunnen. Har inte sett filmen på snart 10 år men hoppas att den hittas innan nästa år för Cremtofflo Robins 10 årsjubileum. Annars får jag skaffa en ny film
Kan inte hitta någon film som heter så är det autocorrect?

Steffan Rudvall

Citat från: MB skrivet 24 mars 2024 kl. 17:55:19Kan inte hitta någon film som heter så är det autocorrect?
Hon menar Nalle Puh och jakten på Christoffer Robin.

MOA

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 24 mars 2024 kl. 18:42:16Hon menar Nalle Puh och jakten på Christoffer Robin.

Ja denna video blir 10 år gammal nästa år

Scoobydoofan1

Är irriterad på att mediaföretagen inte ger ut flera av deras serier på fysisk media, Nickelodeon har knappt gett ut nånting när det gäller deras serier på DVD när det gäller Sverige eller Norden, Vad finns det för DVD utgåvor när det gäller Nickelodeon och deras serier. Disney, Cartoon Network och är i samma situation, dom ger inte ut nånting i sin helhet, frågan är varför?

MB

Ibland känns det som att folk på det här forumet gör och skriver vad de vill utan konsekvenser. Hur kan någon som skriver öppet om saker som absolut inte är okej får göra det och när man säger emot så är det man själv som ska vårda sitt språk?

gstone

Citat från: MB skrivet 30 mars 2024 kl. 15:26:43Ibland känns det som att folk på det här forumet gör och skriver vad de vill utan konsekvenser. Hur kan någon som skriver öppet om saker som absolut inte är okej får göra det och när man säger emot så är det man själv som ska vårda sitt språk?
Så känner alla nog ibland online

Meningen med nätet är skriva vad man vill utan konsekvenser ;)
[[George]]

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]

Lillefot

Citat från: gstone skrivet 30 mars 2024 kl. 19:35:17Så känner alla nog ibland online

Meningen med nätet är skriva vad man vill utan konsekvenser ;)
Nja, det är snarare en sanning med modifikation.
Om jag är en Apatosaurs.
Hur kan jag då vara här i Cenozoiska eran?
Kloning, teleportering, eller tur?
I alla fall, ni får ha en dino till äran

+ svensk Kapten Sabeltand-fantast och skaparen av I Wani Hug That Gator!s svenska översättning.

Will Siv

Citat från: MB skrivet 30 mars 2024 kl. 15:26:43Ibland känns det som att folk på det här forumet gör och skriver vad de vill utan konsekvenser. Hur kan någon som skriver öppet om saker som absolut inte är okej får göra det och när man säger emot så är det man själv som ska vårda sitt språk?
säg det till dom som driver Facshback och Xwitter.
- what.

MB

Citat från: Will Siv skrivet 30 mars 2024 kl. 19:57:09säg det till dom som driver Facshback och Xwitter.
Om du visste vad det var jag menade så händer inte sånt på Flashback och Twitter