Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Gnälltråden

Startat av Erika, 28 april 2020 kl. 14:21:29

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

MOA

Citat från: gstone skrivet 30 april 2024 kl. 22:54:43Den här filmen borde inte få göras >:( >:(
https://www.moviezine.se/nyheter/mickeys-mouse-trap-svensk-biopremiar

Musse Pigg dödar folk i den >:(
Nu har dom gått för långt! Värre än när Musse var i Vietnam, Disney kommer mörda skaparna av denna film. Hur kan detta ens existera

Will Siv

Citat från: MOA skrivet 30 april 2024 kl. 23:38:42Nu har dom gått för långt! Värre än när Musse var i Vietnam, Disney kommer mörda skaparna av denna film. Hur kan detta ens existera
Har du hört om "Escape from tomorrow"?
- what.

gstone

Citat från: Will Siv skrivet 30 april 2024 kl. 23:47:20Har du hört om "Escape from tomorrow"?
Den var också moraliskt fel  >:(
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Will Siv

Citat från: gstone skrivet 30 april 2024 kl. 23:48:59Den var också moraliskt fel  >:(
Är nog bäst om Disney återigen bara ignorerar det här och undviker "Streissand-effekten"
- what.

TonyTonka

Citat från: Will Siv skrivet 30 april 2024 kl. 23:47:20Har du hört om "Escape from tomorrow"?
Den filmen är jävligt weird. xD
- Why do farts smell so funny?
- They're made of laughing gas!
~Timon and Pumbaa's Jungle Games

Daniel Hofverberg

Citat från: MOA skrivet 30 april 2024 kl. 23:38:42Nu har dom gått för långt! Värre än när Musse var i Vietnam, Disney kommer mörda skaparna av denna film. Hur kan detta ens existera
Av den enkla anledningen att Musse Pigg, som han såg ut i sina första roller, numera är fri att använda sedan upphovsrätten gick ut på Steamboat Willie vid årsskiftet. Därav att filmbolaget väntade till den 1 januari med att offentliggöra filmen, fastän de uppenbarligen har jobbat på den betydligt längre tid än så...

Oskar

Citat från: gstone skrivet 30 april 2024 kl. 22:54:43Den här filmen borde inte få göras >:( >:(
https://www.moviezine.se/nyheter/mickeys-mouse-trap-svensk-biopremiar

Musse Pigg dödar folk i den >:(
Det är förjävligt att annat produktionsbolag gör skräckfilm av Musse pigg. Jag tycke att Disney ska stoppa filmen.

MOA

Om det är något liknande är jag inte förvånad

Steffan Rudvall

Citat från: MOA skrivet  1 maj 2024 kl. 11:17:13Om det är något liknande är jag inte förvånad
Det är en skräckfilm som utspelar sig på en av disneyparkerna.

gstone

Pappa bry sig mer om sitt jobb än att jag ska få säsong 2 av Monsters på Jobbet  >:( >:( >:( >:(
[[George]]

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]

Steffan Rudvall

Citat från: gstone skrivet  6 maj 2024 kl. 20:34:11Pappa bry sig mer om sitt jobb än att jag ska få säsong 2 av Monsters på Jobbet  >:( >:( >:( >:(
Jag tror nog de flesta prioriterar sitt arbete före barnprogram. Men tänk på det ur ett annat perspektiv, om han inte jobbar så blir det inga pengar till Disney+ abonnemanget.

Daniel Hofverberg

Citat från: Steffan Rudvall skrivet  6 maj 2024 kl. 20:40:49Men tänk på det ur ett annat perspektiv, om han inte jobbar så blir det inga pengar till Disney+ abonnemanget.
Eller någonting annat heller, för den delen...

gstone

Citat från: Steffan Rudvall skrivet  6 maj 2024 kl. 20:40:49Jag tror nog de flesta prioriterar sitt arbete före barnprogram.
Man behöver han jobbat när han kommit hem ? :'(
[[George]]

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]

Steffan Rudvall

Citat från: gstone skrivet  6 maj 2024 kl. 20:53:59Man behöver han jobbat när han kommit hem ? :'(
Vissa jobb kräver det, det beror ju på hans yrke.

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet  6 maj 2024 kl. 20:42:04Eller någonting annat heller, för den delen...
Då får du kolla Monsters på Jobbet istället ❗️🫵🏻
[[George]]

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]