Forumnyheter:

Gmail har under ett par månaders tid blockerat Dubbningshemsidans e-postmeddelanden, men det ska nu vara löst. Om du missat viktiga e-postmeddelanden under denna tid, kontakta webbmastern på så löser vi allt.

Huvudmeny

Gnälltråden

Startat av Erika, 28 april 2020 kl. 14:21:29

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Oskar

Citat från: gstone skrivet 17 september 2024 kl. 22:42:56Både Våran Scooby-Doo och Tom & Jerry Tales föesvann från HBO Max i sverige när den blev bara MAX >:( >:(

Detta är väldigt frustrerade
våran Scooby doo serier som har släppt på dvd finns om man har tur på loppis och second hand butiker. tom och Jerry tales finns enstaka dvd utgåvor som finns på loppis och second hand butiker.

gstone

Jag vill gnäll på att jag är Queer  >:(
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Steffan Rudvall

Citat från: gstone skrivet 19 september 2024 kl. 19:00:27Jag vill gnäll på att jag är Queer  >:(
Gör inte det, var dig själv och lev ditt eget liv för ingen kommer leva det åt dig...

MOA

Citat från: gstone skrivet 19 september 2024 kl. 19:00:27Jag vill gnäll på att jag är Queer  >:(
Det är som att gnälla på autism, bara jag kan klara körkortet även om jag måste göra det för fjärde gången

gstone

Dom flesta av mina ljubböker har flrsvunnit från mitt audible lonto !!! >:( >:(
[[George]]

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]

gstone

Jag är på dåligt humör  >:(
[[George]]

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]

MOA

TonyTonka

Jag vill gnälla på att jag har ont i halsen, och därmed riskerar att missa bokmässan i helgen.  :'(
- Why do farts smell so funny?
- They're made of laughing gas!
~Timon and Pumbaa's Jungle Games

Disneyfantasten

Citat från: TonyTonka skrivet 26 september 2024 kl. 12:12:46Jag vill gnälla på att jag har ont i halsen, och därmed riskerar att missa bokmässan i helgen.  :'(
Det var inte roligt att höra...  :(

MOA

Citat från: TonyTonka skrivet 26 september 2024 kl. 12:12:46Jag vill gnälla på att jag har ont i halsen, och därmed riskerar att missa bokmässan i helgen.  :'(
Bokmässan, är det några särskilda böcker som kommer visas?

gstone

Vår katt har loppor det är jävligt jobbigt 😩 

Jag har bet på fler ställen 😖😫😩😣
[[George]]

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]

Disneyfantasten

Citat från: Oscar Isaksson skrivet 29 augusti 2024 kl. 21:21:41Efter så många år som jag har hållit på att forska, får man gärna störa mig. Jag älskar en god diskussion. Jag är av naturen en ganska social varelse, samtidigt som jag kan vara väldigt introvert.
Vad betyder introvert?

Lillefot

Citat från: Disneyfantasten skrivet 27 september 2024 kl. 19:35:42Vad betyder introvert?
Kortfattat är det en person som föredrar att vara för sig själv, och kan få "slut" på energi av att umgås med andra långa stunder.

Just i Oskars fall kanske det inte gäller till 100% utifrån det han skriver.
Om jag är en Apatosaurs.
Hur kan jag då vara här i Cenozoiska eran?
Kloning, teleportering, eller tur?
I alla fall, ni får ha en dino till äran

+ svensk Kapten Sabeltand-fantast och skaparen av I Wani Hug That Gator!s svenska översättning.

Oscar Isaksson

Citat från: Lillefot skrivet 27 september 2024 kl. 19:46:27Just i Oskars fall kanske det inte gäller till 100% utifrån det han skriver.
Det gäller till 100% och är en grund som jag hittar mig själv i ofta, precis som med melankoli.
Eftersom jag inte medicinerar mot något när det kommer till AST (och det som är inbakat tillsammans med det), så är det nästan ett måste vara social för mitt välbefinnande, ibland får jag tvinga mig. För på något sätt levar man upp i slutändan. Även om det stjäl väldigt mycket energi och kräver sin återhämtning efteråt.
Men jag har långa perioder då jag utan att tänka på det, drar mig undan, för att bara vilja vara i mitt eget sällskap och lever som eremit.
Nu när jag varit i Stockholm ett längre tag, har jag inte haft något större behov av att umgås med folk.

TonyTonka

Citat från: MOA skrivet 26 september 2024 kl. 14:14:17Bokmässan, är det några särskilda böcker som kommer visas?
Nja, inte direkt, men jag gillar att läsa, och hade dessutom tänkt passa på att köpa min mammas födelsedagspresent. :(
- Why do farts smell so funny?
- They're made of laughing gas!
~Timon and Pumbaa's Jungle Games