Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Gnälltråden

Startat av Erika, 28 april 2020 kl. 14:21:29

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Citat från: Mathilda Gustafsson skrivet 16 februari 2024 kl. 23:50:37Har någon gjort en voodoo docka av dig?
Bra fråga 😂

Men seriöst varför är det blod i mitt fanta glass , i mitt slem och på min tandborste ?😧🤨

Väldigt skumt 
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Lillefot

Citat från: gstone skrivet 16 februari 2024 kl. 23:54:49Bra fråga 😂

Men seriöst varför är det blod i mitt fanta glass , i mitt slem och på min tandborste ?😧🤨

Väldigt skumt
Det kan vara så att ditt tandkött har blivit inflammerat, och då kan det komma små mängder blod.

Det har hänt för mig flera gånger under årens gång nör jag själv har borstat tänderna eller varit hos tandläkaren.
Om jag är en Apatosaurs.
Hur kan jag då vara här i Cenozoiska eran?
Kloning, teleportering, eller tur?
I alla fall, ni får ha en dino till äran

+ svensk Kapten Sabeltand-fantast och skaparen av I Wani Hug That Gator!s svenska översättning.

Mathilda Gustafsson

Citat från: gstone skrivet 16 februari 2024 kl. 23:54:49Bra fråga 😂

Väldigt skumt
Nej, det är inte alls skumt om det kommer från munnen du har missat din tandhygien du äter för mycket fett och godis och dricker för mycket Fanta.

gstone

Pappa envisas med att jag ska köpa spel via steam.

Jag säger gång på gång att jag vil köpa dom fysiskt 😫😩😡❗️
[[George]]

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]

Lillefot

Citat från: gstone skrivet 17 februari 2024 kl. 19:00:41Pappa envisas med att jag ska köpa spel via steam.

Jag säger gång på gång att jag vil köpa dom fysiskt 😫😩😡❗️
Det beror förstås på hur han menar det. Äldre dataspel finns inte alltid tillgängligt på vare sig Steam eller GOG, så där är fysiska spel det enda valet (bortsett från "gråar" alternativ).

Däremot nyare spel får inte alltid ens fysiska utgåvor på PC, utan nu är det nästan alltid ett tomt fodral med en kod. Och när det finns skivor med fungerar de nästan uteslutande som aktiveringar och inget mer. Så om han menar för det är det en sak.
Om jag är en Apatosaurs.
Hur kan jag då vara här i Cenozoiska eran?
Kloning, teleportering, eller tur?
I alla fall, ni får ha en dino till äran

+ svensk Kapten Sabeltand-fantast och skaparen av I Wani Hug That Gator!s svenska översättning.

gstone

Jag blir väldigt itererad på att i gamla musikal filmer från typ 50 och 60 talet så görs huvudkaraktärs sång av en annan skådespelare än den som faktiskt spelar rollen.

När filmen är en star vehicle för gamla Hollywood stjärnor så vilja höra själva stjärnorna sjunga >:(
[[George]]

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]

gstone

Jag vill gnälla på min pappa  >:( >:(
[[George]]

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]

BPS

Citat från: gstone skrivet 23 februari 2024 kl. 21:12:43Jag vill gnälla på min pappa  >:( >:(
Familjen ska man inte gnälla på de ska man älska.

gstone

Citat från: BPS skrivet 23 februari 2024 kl. 21:29:06Familjen ska man inte gnälla på de ska man älska.
Men Han as " du ska sluta Lada ner grejer" 😡😡😡😡😡🥺😫
[[George]]

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]

BPS

Citat från: gstone skrivet 23 februari 2024 kl. 21:38:51Men Han as " du ska sluta Lada ner grejer" 😡😡😡😡😡🥺😫
På Internet Archive? Där behöver du inte ladda ner något det finns ju en onlinespelare spela bara upp där så slipper du bråka med din pappa

gstone

Citat från: BPS skrivet 23 februari 2024 kl. 21:43:19På Internet Archive? Där behöver du inte ladda ner något det finns ju en onlinespelare spela bara upp där så slipper du bråka med din pappa
OK :)
[[George]]

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]

gstone

[[George]]

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]

Mathilda Gustafsson

Citat från: gstone skrivet 25 februari 2024 kl. 14:02:16Jag är sur på Pappa igen >:(
På familjen ska man inte vara sur man ska älska dem för att citera BPS

gstone

Citat från: Mathilda Gustafsson skrivet 25 februari 2024 kl. 14:05:01På familjen ska man inte vara sur man ska älska dem för att citera BPS
Han är sur för att jag beställer så mycket grejer online.
[[George]]

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]

MOA

Citat från: gstone skrivet 25 februari 2024 kl. 18:42:39Han är sur för att jag beställer så mycket grejer online.
& han måste betala åt dig va?