Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Dvd ripp, svenskt ljudspår, till bluray 720p rip med engelskt?

Startat av Tonycrona, 12 mars 2017 kl. 07:51:18

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

salle

Jag missade nog Zenons inlägg.
Av de som Zenon nämner har jag Taran och den magiska kittlen med svenskdubb i HD.
Är även intresserad av Pank och Fågelfri i HD med svensk dubb. Återkom gärna om den ännu inte är synkad till HD och du behöver hjälp.

Kanske inte hör hemma här. Men om någon är intresserad så synkade jag alldeles nyss in orginaldubben för Oliver & Gänget till HD. Bara för att kunna välja mellan de olika dubbarna  ;D.

Elios

Citat från: salle skrivet  7 maj 2020 kl. 00:31:04

Kanske inte hör hemma här. Men om någon är intresserad så synkade jag alldeles nyss in orginaldubben för Oliver & Gänget till HD. Bara för att kunna välja mellan de olika dubbarna  ;D.


Har du? Isåfall skulle jag gärna vilja ha den. Hellre det än att betala 8000 kronor för den! Av den gamla annonsen som fanns på Tradera.  ;D

salle

Citat från: Elios skrivet  7 maj 2020 kl. 06:22:48
Har du? Isåfall skulle jag gärna vilja ha den. Hellre det än att betala 8000 kronor för den! Av den gamla annonsen som fanns på Tradera.  ;D

Oj, det var ett högt pris. Är det HD-kvalitet eller DVD-kvalitet för 8000 kr?

Daniel Hofverberg

Citat från: salle skrivet  7 maj 2020 kl. 14:17:54
Oj, det var ett högt pris. Är det HD-kvalitet eller DVD-kvalitet för 8000 kr?
Det var en Tradera-annons om original-DVD:n med den "felaktiga" upplagan av Oliver & gänget med originaldubben.

Och vill man få själva original-DVD:n, så får man nog tyvärr vara beredd att betala ett överpris, men någonstans går ju ändå gränsen; och det där priset var i mina ögon långt bort från all rim och reson... :(

Scoobydoofan1

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet  7 maj 2020 kl. 16:05:43
Det var en Tradera-annons om original-DVD:n med den "felaktiga" upplagan av Oliver & gänget med originaldubben.

Och vill man få själva original-DVD:n, så får man nog tyvärr vara beredd att betala ett överpris, men någonstans går ju ändå gränsen; och det där priset var i mina ögon långt bort från all rim och reson... :(
Du borde då se familjen flinta dvd. 2500 kr och 2000 kr per dvd box med svenska ljudspår.

Steffan Rudvall

Citat från: Scoobydoofan1 skrivet  7 maj 2020 kl. 17:32:55
Du borde då se familjen flinta dvd. 2500 kr och 2000 kr per dvd box med svenska ljudspår.
De är ju billigt jämfört med Oliver och gänget som kostar 8000 kronor

Scoobydoofan1

Citat från: Steffan Rudvall skrivet  7 maj 2020 kl. 17:49:52
De är ju billigt jämfört med Oliver och gänget som kostar 8000 kronor
Det är det, men ändå för dyr. 4500 kr för 2 säsonger med 2 olika dubbningar.

Disneyfantasten

Citat från: Scoobydoofan1 skrivet  7 maj 2020 kl. 18:04:19
Det är det, men ändå för dyr. 4500 kr för 2 säsonger med 2 olika dubbningar.

Vad har det med saken att göra? (Oliver och Gänget är ju ändå en långfilm och ingen TV-serie)

Scoobydoofan1

#23
Citat från: Disneyfantasten skrivet  7 maj 2020 kl. 18:08:12
Vad har det med saken att göra? (Oliver och Gänget är ju ändå en långfilm och ingen TV-serie)
Ja vet, jag gick nog lite ur spår med ämnet, förlåt. MEn ADB jag menade var båda dvd boxarna är dyra men det är 2 säsonger medan oliver & gänget med orginaldubb är 8000 kr.... är dvd filmen i ny skick eller? Det kommer säkert dyka up fler dvd utgåvor av oliver & gänget 2002 dvd på tradera.