Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutant Mayhem

Startat av gstone, 19 augusti 2022 kl. 21:06:29

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Om ungfär ett år kommer det en ny animerad Teenage Mutant Ninja Turtles film på bio !

Seth Rogam är med och gör den.

https://en.wikipedia.org/wiki/Teenage_Mutant_Ninja_Turtles:_Mutant_Mayhem

Om den dubbas hoppas jag att Christian Hedlund han gillar ju Ninja Turtles
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Lillefot

Han skulle kunna bli en bra Michelangelo, sådan partydude.
Om jag är en Apatosaurs.
Hur kan jag då vara här i Cenozoiska eran?
Kloning, teleportering, eller tur?
I alla fall, ni får ha en dino till äran

gstone

[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Erika


En s. k. teaser-trailer har släppts. Ser faktiskt lite intressant ut.

Lilla My

Som EXTREMT Turtles-fan är jag kluven. Men jag gillar stilen och animationen. Kan bli bra!

... Men varför Donnie låter som han är typ 12 och alla andra låter som de är i senare tonåren fattar jag inte.

gstone

[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

gstone

Citat från: Lilla My skrivet  6 mars 2023 kl. 19:09:21Som EXTREMT Turtles-fan är jag kluven. Men jag gillar stilen och animationen. Kan bli bra!

... Men varför Donnie låter som han är typ 12 och alla andra låter som de är i senare tonåren fattar jag inte.
Jag viste inte att du var ett EXTREMT Turtles-fan.
Vilka versioner gillar dom mest ?

Ser du dom som har dubbats på svenska eller på orginalspråket.

Har du läste orginal serierna av Kevin Eastman och Peter Laird ?
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Lilla My

#7
Citat från: gstone skrivet 17 april 2023 kl. 20:50:26Jag viste inte att du var ett EXTREMT Turtles-fan.
Vilka versioner gillar dom mest ?

Ser du dom som har dubbats på svenska eller på orginalspråket.

Har du läste orginal serierna av Kevin Eastman och Peter Laird ?
Hade 80-tals serien på två VHS'er som liten, med svensk dubb då. Tydligen hade jag den "dåliga" dubben, den där de kallar Shredder för Strimlaren. Jag älskade den dock ;) gör fortfarande, om än mest för nostalgins skull nuförtiden.


Sedan såg jag de första tre säsongerna av 2003-serien på svenska när den gick på Cartoon Network. Var väl egentligen den här som gjorde mig till ett ännu större Turtles-fan. Såg om serien på engelska senare är jag började bli online, men enbart strö-episoder här och där.


Sett hela 2012-serien (på originalspråk) förutom sista säsongen (vill kolla om hela igen innan jag ser sista säsongen), och den är fortfarande min favorit :-* Älskar den, allt med den, animationen och humorn och röstskådespelarna och allt!


Inte sett Rise of the Teenage Mutant Ninja Turtles ännu men kommer väl göra det en vacker dag. Alla säger att den är bra så kommer antagligen tycka om den, har mest inte sett den av ren bångstyrighet eftersom jag älskade 2012-serien så mycket haha

Faktiskt inte sett några av de klassiska filmerna (eller Michael Bay-filmerna... usch) ännu. Har bara sett 2007-filmen när den kom ut (på engelska) ... Den var sådär alltså, älskade den när jag såg den men nu i efterhand tycker jag den är ganska skräp lol

Inte läst något av orginalserien heller, tyvärr. Mitt fokus fungerar inte så bra vad gäller amerikanska serietidningar.

Elios

Citat från: Lilla My skrivet 24 april 2023 kl. 19:07:38Hade 80-tals serien på två VHS'er som liten, med svensk dubb då. Tydligen hade jag den "dåliga" dubben, den där de kallar Shredder för Strimlaren. Jag älskade den dock ;) gör fortfarande, om än mest för nostalgins skull nuförtiden.


Sedan såg jag de första tre säsongerna av 2003-serien på svenska när den gick på Cartoon Network. Var väl egentligen den här som gjorde mig till ett ännu större Turtles-fan. Såg om serien på engelska senare är jag började bli online, men enbart strö-episoder här och där.


Sett hela 2012-serien (på originalspråk) förutom sista säsongen (vill kolla om hela igen innan jag ser sista säsongen), och den är fortfarande min favorit :-* Älskar den, allt med den, animationen och humorn och röstskådespelarna och allt!


Inte sett Rise of the Teenage Mutant Ninja Turtles ännu men kommer väl göra det en vacker dag. Alla säger att den är bra så kommer antagligen tycka om den, har mest inte sett den av ren bångstyrighet eftersom jag älskade 2012-serien så mycket haha

Faktiskt inte sett några av de klassiska filmerna (eller Michael Bay-filmerna... usch) ännu. Har bara sett 2007-filmen när den kom ut (på engelska) ... Den var sådär alltså, älskade den när jag såg den men nu i efterhand tycker jag den är ganska skräp lol

Inte läst något av orginalserien heller, tyvärr. Mitt fokus fungerar inte så bra vad gäller amerikanska serietidningar.
Kul och se jämförelsen där. Tycker dock den där i mitten är coolast. Men inte sett så mycket utav själva serien överlag.

Lilla My

Citat från: Elios skrivet 25 april 2023 kl. 02:04:33Kul och se jämförelsen där. Tycker dock den där i mitten är coolast. Men inte sett så mycket utav själva serien överlag.
Personligen föredrar jag energin i 2012's version, 2003 var VÄLDIGT "tidigt 2000"-animerad ibland och kunde vara rätt stel ;)

Elios

Citat från: Lilla My skrivet 27 april 2023 kl. 23:40:29Personligen föredrar jag energin i 2012's version, 2003 var VÄLDIGT "tidigt 2000"-animerad ibland och kunde vara rätt stel ;)
Typ i animations klass med Transformers: Armada och möjligtvis Beyblade?
Tyckte mest att introt var coolt till 2003 års serie. 

gstone

Bioguiden borde ha rätt om filmen dubbas.

Men  man vet aldrig.

Den dubbbas i alla fall i finland.
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

gstone

Citat från: Lilla My skrivet  6 mars 2023 kl. 19:09:21Som EXTREMT Turtles-fan är jag kluven. Men jag gillar stilen och animationen. Kan bli bra!

... Men varför Donnie låter som han är typ 12 och alla andra låter som de är i senare tonåren fattar jag inte.
Om du ser den tror du att du ser den på engelska eller svenska ?
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Lilla My


Dubintrested

Citat från: Lilla My skrivet  1 maj 2023 kl. 15:31:24Engelska.
Så du är inte intresserad av dubbningar? Konstigt eftersom att du är på detta Forum