Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Egna karaktärer?

Startat av Skokaka, 9 mars 2023 kl. 19:12:30

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

moviefan

https://minbloggblogg.blogg.se/

George, är min egna karaktär. Inspirerad av disney animatörernas figurer.   ;)

Mathilda Gustafsson

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 18 mars 2023 kl. 09:53:21Jag såg det här ämnet tidigare men hade faktiskt glömt bort den där karaktären. Det var en karaktär som hette Den Galne Trubaduren.
Vad gjorde den karaktären?

MOA

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 18 mars 2023 kl. 09:53:21Jag såg det här ämnet tidigare men hade faktiskt glömt bort den där karaktären. Det var en karaktär som hette Den Galne Trubaduren.
Så den har int spelats på ett tag?
Citat från: Mathilda Gustafsson skrivet 19 mars 2023 kl. 11:51:05Vad gjorde den karaktären?
E väl säkert en trubadur som spelade galen musik eller nåt liknande

Steffan Rudvall

Citat från: MOA skrivet 19 mars 2023 kl. 13:22:20Så den har int spelats på ett tag?
Det är i alla fall 20 år sedan kanske mer.

Citat från: Mathilda Gustafsson skrivet 19 mars 2023 kl. 11:51:05Vad gjorde den karaktären?
Det började som en konsert men han gjorde allting fel och allt gick galet vid ett tillfälle slog jag sönder en trumma med huvudet.

MOA

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 22 mars 2023 kl. 20:02:46Det är i alla fall 20 år sedan kanske mer.
Det började som en konsert men han gjorde allting fel och allt gick galet vid ett tillfälle slog jag sönder en trumma med huvudet.
Men herregud,så länge sen?Int könstigt att du glömt bort den karaktären

Steffan Rudvall

#50
Citat från: MOA skrivet 22 mars 2023 kl. 20:59:57Men herregud,så länge sen?Int könstigt att du glömt bort den karaktären
Värt att tillägga är att karaktären bara har framförts en enda gång och de faktumet plus att det är över 20 år sedan gjorde självklart att det tog en stund att fatta vad Marcus pratade om.

Skokaka

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 22 mars 2023 kl. 20:02:46Det är i alla fall 20 år sedan kanske mer.
Det började som en konsert men han gjorde allting fel och allt gick galet vid ett tillfälle slog jag sönder en trumma med huvudet.
Men haha! ;D Gick trumman verkligen sönder? ???

Steffan Rudvall

Citat från: Skokaka skrivet 22 mars 2023 kl. 21:20:58Men haha! ;D Gick trumman verkligen sönder? ???
Med reservation för att jag kan minnas fel, så tror jag att jag först på något sätt slog huvudet igenom trumman för att sedan stå på trummans sida och rulla fram i mot en vägg som jag krascha in i och där var numret slut.

MOA

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 22 mars 2023 kl. 21:27:33Med reservation för att jag kan minnas fel, så tror jag att jag först på något sätt slog huvudet igenom trumman för att sedan stå på trummans sida och rulla fram i mot en vägg som jag krascha in i och där var numret slut.
Vilket nummer LoL

Steffan Rudvall

Citat från: MOA skrivet 22 mars 2023 kl. 21:34:50Vilket nummer LoL
Ja ni förstår kanske varför jag bara gjorde det en enda gång...