Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Det Lilla Ångloket (Thomas & Vännerna)

Startat av Historielektions Soveren, 24 juni 2024 kl. 00:38:52

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Historielektions Soveren

Hur ligger det till med Thomas the Tank Engine och svenska dubbningar? Vet att det finns en med Håkan Mohede och en med Claes Ljungmark men har ingen aning om det handlar om olika säsonger eller omdubbning.
En kille som ångrar att han sov på lektionerna

Steffan Rudvall

Citat från: Historielektions Soveren skrivet 24 juni 2024 kl. 00:38:52Hur ligger det till med Thomas the Tank Engine och svenska dubbningar? Vet att det finns en med Håkan Mohede och en med Claes Ljungmark men har ingen aning om det handlar om olika säsonger eller omdubbning.
Den äldsta dubbningen innefattar nog de första två säsongerna och är från 1991 den gick på TV4 och Louise Raeder var berättarröst.

Historielektions Soveren

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 24 juni 2024 kl. 00:53:20Den äldsta dubbningen innefattar nog de första två säsongerna och är från 1991 den gick på TV4 och Louise Raeder var berättarröst.
Louise Raeder? Jag hade aldrig förväntat mig att hon av alla skulle ha dubbat Ringo Star. :o
En kille som ångrar att han sov på lektionerna

Steffan Rudvall

Citat från: Historielektions Soveren skrivet 24 juni 2024 kl. 00:54:52Louise Raeder? Jag hade aldrig förväntat mig att hon av alla skulle ha dubbat Ringo Star. :o
Du menar för att hon är kvinna?  När det bara är en berättarröst så spelar det ingen större roll...