Forumnyheter:

Gmail har under ett par månaders tid blockerat Dubbningshemsidans e-postmeddelanden, men det ska nu vara löst. Om du missat viktiga e-postmeddelanden under denna tid, kontakta webbmastern på så löser vi allt.

Huvudmeny

Figgehn (1984-2024)

Startat av Anders, 19 augusti 2024 kl. 15:37:42

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Anders

YouTube-profilen och gamern "Figgehn" gick bort i fredags uppger en av hans anhöriga. I februari insjuknade han i obotlig cancer och han gick ut med detta i sin sista video i slutet av maj. Vila i frid!
https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/dR71Bo/youtube-profilen-figgehn-ar-dod-led-av-cancer
Nästa gång, Gadget! Nästa gång!

Lillefot

Mycket tragiskt, tyvärr har cancer inga gränser för vem som kan drabbas av den.

Hoppas att hans nära och kära får all tid de behöver för att få sörja honom.
Om jag är en Apatosaurs.
Hur kan jag då vara här i Cenozoiska eran?
Kloning, teleportering, eller tur?
I alla fall, ni får ha en dino till äran

+ svensk Kapten Sabeltand-fantast och skaparen av I Wani Hug That Gator!s svenska översättning.

TonyTonka

Vila i frid, Figgehn, din Björne-imitation var något utöver det vanliga.  :'(
- Why do farts smell so funny?
- They're made of laughing gas!
~Timon and Pumbaa's Jungle Games

Lilla My

Är fortfarande oerhört sorgsen över att jag aldrig hann träffa honom. Må han vila gott.

Steffan Rudvall

Mycket sorgligt, han var väldigt bra på det han gjorde och hans videos hon var alltid mycket trevliga att titta på...

DingoPictures2005

Citat från: Anders skrivet 19 augusti 2024 kl. 15:37:42YouTube-profilen och gamern "Figgehn" gick bort i fredags uppger en av hans anhöriga. I februari insjuknade han i obotlig cancer och han gick ut med detta i sin sista video i slutet av maj. Vila i frid!
https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/dR71Bo/youtube-profilen-figgehn-ar-dod-led-av-cancer
Hemskt att han dog vid en såpass ung ålder.
Har inte följt honom alls men tycker synd om han och hans anhöriga då han gick ur tiden alldeles för ung.

Disneyfantasten

Kände inte till personen men det var iallafall onekligen trist att höra när han blev alltför ung.

Eländiga saker som cancer, mpox, blåtunga (sjukdomen såklart), afrikansk svinpest, kaninpest, kaningulsot, allergier, kroppssvampar, demens/alzheimer, ALS, MS, rabies, sorkfeber, corona/Covid-19, etc. borde inte få finnas, dessa saker önskar man inte ens till sina värsta fiender.

MOA

Anders

Citat från: MOA skrivet 19 augusti 2024 kl. 19:17:30R.I.P bara 40 år
Hans födelsedag var 22 oktober, så han fick inte ens bli 40.
Nästa gång, Gadget! Nästa gång!

Daniel Hofverberg

Jag har aldrig ens hört talats om människan, men oavsett vilket väldigt tragiskt när en så ung person går bort.

Sabelöga

Känner honom igentligen bara från Felix recenserar. Men tråkigt att dö så pass tidigt. Vila i frid. 
Houba !

Skokaka

Just det, ja, glömde detta... :(

Nåja, jag vet inte om jag känner igen honom, men det är såklart sorligt, oavsett vad... Nåja, visst vet jag vem Felix är, men jag vet inte om jag minns Figgehn från någon utav hans videor?... Mycket synd även att han aldrig fick fira sin sista födelsedag. :'(

Låter som att han var mycket bra, dock. Må han vila i frid. :'(

Elios

Kände inte till honom riktigt. Men det är ju tråkigt han går bort alldeles för ung.