Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Sonic-serierna (DIC)

Startat av Igthorn, 19 augusti 2006 kl. 13:05:25

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Citat från: Oskar skrivet 24 juni 2024 kl. 18:05:10Är det samma dubbning på dvd? Eller är det Eric donell eller Christian Hedlund eller någon annan?
Det här många år innan Christian började spela rollen😅

det är också helt andra röster än den faktiskt  DIV TV serien.

ska lyssna så småningom.
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Oskar

Citat från: gstone skrivet 24 juni 2024 kl. 20:01:45Det här många år innan Christian började spela rollen😅

det är också helt andra röster än den faktiskt  DIV TV serien.

ska lyssna så småningom.
Eric donell har adhd och tourettes och åker runt i Sverige och föreläser om npf (autism och tourettes och adhd och asperger). Om Eric donell gör dubbning är säker från 00 talet eller 10 talet

Steffan Rudvall

Citat från: Oskar skrivet 24 juni 2024 kl. 20:46:38Eric donell har adhd och tourettes och åker runt i Sverige och föreläser om npf (autism och tourettes och adhd och asperger). Om Eric donell gör dubbning är säker från 00 talet eller 10 talet
Baserat på hur utgåvan ser ut så är den från något lågbudgbolag så förvänta er inte att det är någon av Sonics redan kända röster...

MOA

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 24 juni 2024 kl. 20:54:55Baserat på hur utgåvan ser ut så är den från något lålågbudgbolag så förvänta er inte att det är någon av Sonics redan kända röster...
Lålåg? Tror att Steffan hade bråttom när han skrev inlägget. Jag har svårt att tänka mig någon annan än Hasse som Sonic men kan nog bli överraskad när jag hör ett framtida ljudklipp