Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Värsta röstskådespelarvalen

Startat av MOA, 30 augusti 2020 kl. 19:51:42

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Steffan Rudvall

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 30 augusti 2020 kl. 20:37:25
Stellan Skarsgård som Scooby Doo då han inte ens är lik Scooby-Doo han låter mest som Stellan Skarsgård som försöker göra till rösten lite
Citat från: MOA skrivet 30 augusti 2020 kl. 21:07:27
Ok,ni kan åtminstone komma upp med 10 olika förslag jag kan använda i en video
Glöm int heller röstprov
Här kommer röstprov på Stellan Skarsgård som Scooby-Doo

MOA

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 30 augusti 2020 kl. 21:20:07
Här kommer röstprov på Stellan Skarsgård som Scooby-Doo
Måste va den sämsta Scooby rösten

Hey Arnold på svenska

Lycka är när några kan skicka svenska avsnitts från Hey Arnold till mig.

https://www.dubbningshemsidan.se/forum/index.php?topic=12183.msg87048#msg87048

E

Citat från: Mathilda Gustafsson skrivet 30 augusti 2020 kl. 20:33:34
Varför? Han är ju jättebra som Puh
Jag gillar inte honom som Puh för att ibland tycker jag han låter väldigt hes och skrovlig i rösten och han låter inte heller lik originalrösten, Olli och Guys stämmor passar bättre till Puh

Steffan Rudvall

Citat från: Erik Dahlberg skrivet 31 augusti 2020 kl. 13:54:58
Jag gillar inte honom som Puh för att ibland tycker jag han låter väldigt hes och skrovlig i rösten och han låter inte heller lik originalrösten, Olli och Guys stämmor passar bättre till Puh
Jag gillar Hur Tor gjorde Nalle Puh på 60 och 70-talet han lät bra och passade perfekt men på 80-talet började han låta sämre som Nalle Puh

MOA

Citat från: Erik Dahlberg skrivet 31 augusti 2020 kl. 13:54:58
Jag gillar inte honom som Puh för att ibland tycker jag han låter väldigt hes och skrovlig i rösten och han låter inte heller lik originalrösten, Olli och Guys stämmor passar bättre till Puh
Jag gillar Olli Markenros

Steffan Rudvall

Citat från: MOA skrivet 31 augusti 2020 kl. 16:49:54
Jag gillar Olli Markenros
Jag tycker att han passar Nalle Puh på ett sätt men han är inte lika originalrösten och jag förstår inte hur det går ihop

TecknatÄlskare

Förstår inte varför man ska skriva massa korta inlägg och bara skriva "jag ogillar ....". Snälla någon skriv varför och ha alla på ett och samma inlägg, tycker nästan det borde räknas som spamm.

gstone

Citat från: TecknatÄlskare skrivet 31 augusti 2020 kl. 17:31:21
Förstår inte varför man ska skriva massa korta inlägg och bara skriva "jag ogillar ....". Snälla någon skriv varför och ha alla på ett och samma inlägg, tycker nästan det borde räknas som spamm.
SÄG  INTE ÅT MIG HYR JAG SKA GÖRA !!!!!!!! >:( >:( >:( >:( >:(
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Anders M Olsson

Vad betyder "VA" ? Vatten och avlopp?

Simon Axelsson

Citat från: Anders M Olsson skrivet 31 augusti 2020 kl. 18:27:55
Vad betyder "VA" ? Vatten och avlopp?

I det här fallet, troligtvis Voice Actor
"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats

MOA


Daniel Hofverberg

Kan man inte skriva skådespelare då istället...? Min första tanke var faktiskt precis som Anders vatten och avlopp, men det verkade lite ologiskt i sammanhanget... ;)

Steffan Rudvall

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 31 augusti 2020 kl. 20:41:02
Kan man inte skriva skådespelare då istället...? Min första tanke var faktiskt precis som Anders vatten och avlopp, men det verkade lite ologiskt i sammanhanget... ;)
Ja visst skulle det vara bättre om det stod skådespelare

Anders M Olsson

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 31 augusti 2020 kl. 20:41:02
Kan man inte skriva skådespelare då istället...? Min första tanke var faktiskt precis som Anders vatten och avlopp, men det verkade lite ologiskt i sammanhanget... ;)

Rubriken är fullständigt logisk. Det handlar om ett jättelikt, elakt och aggressivt vattenlevande däggdjur som simmar i vattnen utanför kloakutsläppet från reningsverket. Värsta vatten- och avloppsvalen helt enkelt.

Tyvärr har övriga skribenter totalt missat ämnet och tycks av någon anledning prata om dubbning i stället... :)