Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

De 101 Dalmatinerna 2 Tuffs Äventyr i London

Startat av Disneyfantasten, 13 april 2020 kl. 17:42:09

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Disneyfantasten

Vilka spelar Jesper Adefelt, Jessica Andersson, Tomas Futvoye, Eddie Fernberg, Frida Nilsson, Cecilia Milocco, Lizette Pålsson, Maximilian Fjellner, Peter Stensson, Roger Storm, Bo Maniette, Roland Hedlund, Johan Hedenberg, Jonas Kruse, Niclas Ekholm, Sandra Karlkvist, Johan Wilhelmsson, Anna Nyman, Anneli Blomström, Anna-Karin Westman, Nina Bäckman och Daniel Bergfalk i filmen?

Jag skulle tro att Jesper Adefelt, Jessica Andersson, Tomas Futvoye, Eddie Fernberg och Maximilian Fjellner spelar några av valparna, men vet tyvärr inte vilka...

gstone

Citat från: Disneyfantasten skrivet 13 april 2020 kl. 17:42:09
Vilka spelar Jesper Adefelt, Jessica Andersson, Tomas Futvoye, Eddie Fernberg, Frida Nilsson, Cecilia Milocco, Lizette Pålsson, Maximilian Fjellner, Peter Stensson, Roger Storm, Bo Maniette, Roland Hedlund, Johan Hedenberg, Jonas Kruse, Niclas Ekholm, Sandra Karlkvist, Johan Wilhelmsson, Anna Nyman, Anneli Blomström, Anna-Karin Westman, Nina Bäckman och Daniel Bergfalk i filmen?

Jag skulle tro att Jesper Adefelt, Jessica Andersson, Tomas Futvoye, Eddie Fernberg och Maximilian Fjellner spelar några av valparna, men vet tyvärr inte vilka...

Jag är också väldigt internerad på vem Roland Hedlund spelar !  ??? :D :D
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Elios

Citat från: gstone skrivet 13 april 2020 kl. 18:02:04
Jag är också väldigt internerad på vem Roland Hedlund spelar !  ??? :D :D

Nu vet jag Gstone du har dyslexi men jag undrar är det irriterad du blir??^^

gstone

Citat från: Elios skrivet 14 april 2020 kl. 00:34:17
Nu vet jag Gstone du har dyslexi men jag undrar är det irriterad du blir??^^

intresserad
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Disneyfantasten

Citat från: Disneyfantasten skrivet 13 april 2020 kl. 17:42:09
Vilka spelar Jesper Adefelt, Jessica Andersson, Tomas Futvoye, Eddie Fernberg, Frida Nilsson, Cecilia Milocco, Lizette Pålsson, Maximilian Fjellner, Peter Stensson, Roger Storm, Bo Maniette, Roland Hedlund, Johan Hedenberg, Jonas Kruse, Niclas Ekholm, Sandra Karlkvist, Johan Wilhelmsson, Anna Nyman, Anneli Blomström, Anna-Karin Westman, Nina Bäckman och Daniel Bergfalk i filmen?

Jag skulle tro att Jesper Adefelt, Jessica Andersson, Tomas Futvoye, Eddie Fernberg och Maximilian Fjellner spelar några av valparna, men vet tyvärr inte vilka...

Någon som vet?

gstone

Citat från: Disneyfantasten skrivet 13 april 2020 kl. 17:42:09
Vilka spelar Jesper Adefelt, Jessica Andersson, Tomas Futvoye, Eddie Fernberg, Frida Nilsson, Cecilia Milocco, Lizette Pålsson, Maximilian Fjellner, Peter Stensson, Roger Storm, Bo Maniette, Roland Hedlund, Johan Hedenberg, Jonas Kruse, Niclas Ekholm, Sandra Karlkvist, Johan Wilhelmsson, Anna Nyman, Anneli Blomström, Anna-Karin Westman, Nina Bäckman och Daniel Bergfalk i filmen?

Jag skulle tro att Jesper Adefelt, Jessica Andersson, Tomas Futvoye, Eddie Fernberg och Maximilian Fjellner spelar några av valparna, men vet tyvärr inte vilka...

Anna-Karin Westman, Bo Maniette, Roland Hedlund, Johan Hedenberg, Jonas Kruse och Niclas Ekholm är bra :D
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Disneyfantasten

Citat från: Disneyfantasten skrivet 13 april 2020 kl. 17:42:09
Vilka spelar Jesper Adefelt, Jessica Andersson, Tomas Futvoye, Eddie Fernberg, Frida Nilsson, Cecilia Milocco, Lizette Pålsson, Maximilian Fjellner, Peter Stensson, Roger Storm, Bo Maniette, Roland Hedlund, Johan Hedenberg, Jonas Kruse, Niclas Ekholm, Sandra Karlkvist, Johan Wilhelmsson, Anna Nyman, Anneli Blomström, Anna-Karin Westman, Nina Bäckman och Daniel Bergfalk i filmen?

Jag skulle tro att Jesper Adefelt, Jessica Andersson, Tomas Futvoye, Eddie Fernberg och Maximilian Fjellner spelar några av valparna, men vet tyvärr inte vilka...

Ingen som vet?

Adam Larsson

Visst spelar Monica Forsberg Cruella i den här filmen eller har jag fel?

Steffan Rudvall

Citat från: Adam Larsson skrivet  8 december 2020 kl. 16:02:23
Visst spelar Monica Forsberg Cruella i den här filmen eller har jag fel?
Monica spelar bara henne i trailern.

Disneyfantasten

Citat från: Steffan Rudvall skrivet  8 december 2020 kl. 16:03:34
Monica spelar bara henne i trailern.

Det stämmer mycket bra, även i trailerns till de båda spelfilmerna och så spelar hon henne i Hos Musse!

Disneyfantasten

#10
Kollar just igenom filmen och Roger Storm spelar TV-speakern!  :)

Dirty Dawson spelas av Bo Maniette!  :)

Tomas Futvoye spelar pojken som Dirty Dawson kidnappar!  :)

Lizette Pålsson spelar pudeln som är en av Blixtens tre idoler  :) (tror att de två andra spelas av Frida Nilsson och Cecilia Milocco)

Den blonda mannen med glasögon tror jag är Johan Hedenberg, den muskliga rödhåriga mannen tror jag är Niclas Ekholm!  :)

Poliskonstapeln med mustasch som släpper ut Jeppe & Hjalle spelas av Johan Hedenberg!  :)

Chauffören som kör Kaine Krunchies bilen tror jag är Anders Öjebo!  :) (tror att han också spelar en Bulldog och den brunhåriga mannen)

gstone

[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Elios

Citat från: Disneyfantasten skrivet 30 mars 2021 kl. 21:53:56Poliskonstapeln med mustasch som släpper ut Jeppe & Hjalle spelas av Johan Hedenberg!  :)
Undrar lite grann varför inte Michael Börstell fortsatte!? Tyckte ändå väldigt mycket om han som Hjalle. ::) ;D

Disneyfantasten

Citat från: Elios skrivet 16 januari 2023 kl. 08:35:56Undrar lite grann varför inte Michael Börstell fortsatte!? Tyckte ändå väldigt mycket om han som Hjalle. ::) ;D
Jag tror att han blev underkänd.

Detta var dock ett klokt drag då Michael Börstell (i mina ögon) var en av de absolut minst lyckade i omdubbningen, visserligen har insatsen ett nostalgivärde, men när jag lyssnar på rösten som äldre så får jag erkänna att han inte är så värst lyckad i rollen, tycker att han ärligt talat brister i inlevelsen och så är rösten uppenbart tillgjord och han är heller inte alltför lik originalrösten plus att han också underpresterar. (jag tror att Hans Gustafsson hade kunnat göra en bättre tolkning i KM Studios omdubbning)

Men jag tycker iallafall att Johan Wahlström fungerar mycket bättre i denna roll än vad Michael gör.

Elios

Citat från: Disneyfantasten skrivet 16 januari 2023 kl. 09:50:32Jag tror att han blev underkänd.

Detta var dock ett klokt drag då Michael Börstell (i mina ögon) var en av de absolut minst lyckade i omdubbningen, visserligen har insatsen ett nostalgivärde, men när jag lyssnar på rösten som äldre så får jag erkänna att han inte är så värst lyckad i rollen, tycker att han ärligt talat brister i inlevelsen och så är rösten uppenbart tillgjord och han är heller inte alltför lik originalrösten plus att han också underpresterar. (jag tror att Hans Gustafsson hade kunnat göra en bättre tolkning i KM Studios omdubbning)

Men jag tycker iallafall att Johan Wahlström fungerar mycket bättre i denna roll än vad Michael gör.
Tyckte väl mest han var rätt så rolig som Hjalle. Väldigt annorlunda och udda. Det gillade jag.  ;D ;D