Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Tv-spel?

Startat av PAAATE, 6 januari 2005 kl. 14:53:11

Föregående ämne - Nästa ämne

Artan1528 och 4 gäster tittar på detta ämne.


Lilla My

Citat från: Elios skrivet 28 december 2020 kl. 05:11:52
Gillar inte den sortens spel.  ::)

Vilken sort? Senaste inlägget i det här innan du skrev var från 2011, det skulle underlätta om du kunde citera vilket inlägg du menade eller säga vad du inte gillar (och om du nu ska gräva upp en så pass gammal tråd för att säga det bör du kanske även säga varför du inte gör det).

MOA

Ja skrev ba om man int gillar Professor Layton

KalleRussin

Åååh, Professor Layton som är en sån underbar spelserie ( ˘ ³˘)♥ Oh well, alla kan inte gilla allt!
Eftersom tråden är igång igen kan jag lika gärna dumpa lite sånt jag gillar~ Växte upp med plattformare, point 'n' click och rpg-spel ✧

Tror dem spelen jag håller kärast till hjärtat (utan rangordning) är Okami, Grim Fandango, MYST, Pokémon (Crystal, Black2, X), Digimon World (1 & 2003), Stardew Valley, NiGHTS into Dreams, Ty the Tasmanian tiger, Sly-trilogin (4'an var sådär imo), Spyro 1-3, Crash 1-3, Need for speed (Underground2 & Most wanted), Portal, Rayman - tror jag ska stanna där annars lär inlägget bli allt för långt och det orkar jag inte _(┐「ε: )_
Fascinating

MOA

Citat från: KalleRussin skrivet 29 december 2020 kl. 00:55:15
Åååh, Professor Layton som är en sån underbar spelserie ( ˘ ³˘)♥ Oh well, alla kan inte gilla allt!
Eftersom tråden är igång igen kan jag lika gärna dumpa lite sånt jag gillar~ Växte upp med plattformare, point 'n' click och rpg-spel ✧

Tror dem spelen jag håller kärast till hjärtat (utan rangordning) är Okami, Grim Fandango, MYST, Pokémon (Crystal, Black2, X), Digimon World (1 & 2003), Stardew Valley, NiGHTS into Dreams, Ty the Tasmanian tiger, Sly-trilogin (4'an var sådär imo), Spyro 1-3, Crash 1-3, Need for speed (Underground2 & Most wanted), Portal, Rayman - tror jag ska stanna där annars lär inlägget bli allt för långt och det orkar jag inte _(┐「ε: )_
Har int spelat nåt