Forumnyheter:

Gmail har under ett par månaders tid blockerat Dubbningshemsidans e-postmeddelanden, men det ska nu vara löst. Om du missat viktiga e-postmeddelanden under denna tid, kontakta webbmastern på så löser vi allt.

Huvudmeny

Hur många grejer är det okej att man har? Är det okej att man har 25?

Startat av Mathilda Gustafsson, 4 december 2020 kl. 22:14:24

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Mathilda Gustafsson

Citat från: Elios skrivet  5 december 2020 kl. 20:36:30
Det låter trevligt och absolut att du ska få ha en crush på honom om du vill det men jag vill inte vara den men jag tänker han måste ju vara flera år äldre än dig. Känns inte det lite konstigt?  ???
Jag är i samma ålder som hans dotter Mathilda men vad spelar det för roll?

KalleRussin

Citat från: Mathilda Gustafsson skrivet  5 december 2020 kl. 20:29:57
Han är så manlig, han är så sexig och vem vill inte vara ihop med Jokern. Jag hatar henne för att hon har fått Per men inte jag.
Jokern? Som i Batmans Joker? Gjorde han rösten till honom i svensk dubb?
Men nu är de inte tillsammans längre, så nu har hon inte honom. Då vore det väl trevligare att släppa det agget gentemot henne? :)
Dessutom kanske de fortfarande kommer bra överens och är vänner, då kanske Per hade tyckt det är lite ohövligt att avsky hans föredetta?
Fascinating

Mathilda Gustafsson

Citat från: KalleRussin skrivet  5 december 2020 kl. 20:39:01
Jokern? Som i Batmans Joker? Gjorde han rösten till honom i svensk dubb?
Men nu är de inte tillsammans längre, så nu har hon inte honom. Då vore det väl trevligare att släppa det agget gentemot henne? :)
Dessutom kanske de fortfarande kommer bra överens och är vänner, då kanske Per hade tyckt det är lite ohövligt att avsky hans föredetta?
Ja han gör svenska rösten till Jokern i många projekt. Jag tror inte att Per och Annica har några problem och det stör mig.

Elios

Citat från: Mathilda Gustafsson skrivet  5 december 2020 kl. 20:37:40
Jag är i samma ålder som hans dotter Mathilda men vad spelar det för roll?

Jag menar med nu nr du säger det dessutom så tror du kanske inte det hade känts lite så för honom att vara ihop med hans dotters kompis typ?^^


Elios

Citat från: Steffan Rudvall skrivet  5 december 2020 kl. 20:45:10
Titta på hennes profil...

Ja jag har sett hennes profil och hon är 23 år. Per Sandborgh är 75 år. Därav den långa ålderskillnaden.

Steffan Rudvall

Citat från: Elios skrivet  5 december 2020 kl. 20:47:55
Ja jag har sett hennes profil och hon är 23 år. Per Sandborgh är 75 år. Därav den långa ålderskillnaden.
Läste du hennes personliga text?

Lilla My


Elios

Citat från: Lilla My skrivet  5 december 2020 kl. 20:50:00
Så hon avskyr Per egentligen? Annars har jag svårt att se vafan som är ironiskt lol

Håller med. Jag ser ingen vits med att gå omkring och skämta om saker och ting. Och att man ska liksom fatta exakt när det är sant eller när det är skämt!?

Steffan Rudvall

Citat från: Lilla My skrivet  5 december 2020 kl. 20:50:00
Så hon avskyr Per egentligen? Annars har jag svårt att se vafan som är ironiskt lol
Det står så här nu: Känd som drottningen av ironi och skämt.

Soscla

Citat från: Lilla My skrivet  5 december 2020 kl. 00:17:33
Men 25 bilder sparade på datorn av en viss person som du tycker om? Nejdå. Kan tillägga att jag har en board på pinterest med närmare 200 bilder på en viss skådis jag tycker är attraktiv, bara för att ha dem nära till hands om jag behöver kolla på honom, haha!

Vem är din crush??  ;D ;D Sånt här tycker jag är jättekul
It's so fluffy I'm gonna die!

Mathilda Gustafsson

Jag gillar faktiskt Per men inte på det sättet som ni har trott jag har inga bilder på honom värken på datan eller inramade.

Jag har inte heller några problem med Annica Smedius utan jag tycker att hon är bra.

Båda är bra skådespelare och det är på det sättet att jag gillar dem.

Citat från: Lilla My skrivet  5 december 2020 kl. 20:50:00
Så hon avskyr Per egentligen? Annars har jag svårt att se vafan som är ironiskt lol
Nej, jag avskyr inte Per men jag avskyr stora åldersskillnader mellan par.

Lilla My



Lilla My

Citat från: Mathilda Gustafsson skrivet  5 december 2020 kl. 21:08:45
Ni är ganska lättlurade. ;D

Gillar det faktum att vi igenom den här tråden accepterade dina känslor och ställde följdfrågor för att vi var intresserade, och att du var tvungen att öppet säga att det var ett skämt eftersom du inte fick den negativa reaktion du antagligen hoppades på.

Ganska lågt. I alla fall inte roligt, så som skämt fallerade det ju totalt  :P