Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

He-Man and the Masters of the Universe [2002]

Startat av paddington90, 3 december 2014 kl. 12:38:41

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

paddington90

Någon som såg och kanske till och med spelade in serien He-man och universums mästare/härskare från 2002
Wikipedia skriver att den sändes på CN men ja...  jag var rätt säker att den även sändes på Kanal5 och här är den på SMDB
Kanal fem 2004-01-31--2004-02-01  exempelvis

Citat
"He-Man and the Masters of the Universe är en amerikansk animerad TV-serie som ursprungligen sändes i Cartoon Network under perioden 16 augusti 2002-10 januari 2004 och är baserad på 1980-talets framgångsrika Masters of the Universe.

Till skillnad från 1990 års TV-serie, som utspelade sig på den futuristiska planeten Primus, gick man här "tillbaka till rötterna" och planeten Eternia men med större förklaringar än i 1983 års TV-serie, som karaktärernas bakgrund"


Jag har inte lyckats hitta åt ett enda avsnitt eller ljudklipp med serien vilket varit otroligt tråkigt  :(  Skulle gärna vilja höra Skeletors röst igen då jag har svaga minnen och röster i bakhuvudet men inte kan placera något exakt







Christer

Jag har alla avsnitt utom ett med svensk dubbning på disk, lägger upp några på youtube så får vi se om de får ligga kvar.


paddington90


Elios

Tycker på ett sätt och vis att denna är lite bättre på ett sätt med den gamla. Den gamla är förstås bra men är mer lite van vid denna. För mer modern smak för dom som undrar. Sen dem nya på Netflix har jag inte pallat se ännu.