Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Tillfälligt skräp (från Mulan-tråden)

Startat av clara liljeberg, 7 februari 2020 kl. 01:45:33

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

clara liljeberg

så du vägrar att be dom att göra dubbningen som den nya lejonkungen gjorde med mycket mera sånger och jag är inte galen.så då måste du be disney att göra en ny uppföljare där mushu är med och att mulan blev till en svan eller en elefant om disney inte gör som jag har sagt då gråter jag i tårar för att de krossade mitt hjärta om de inte gjorde en film med talande djur och där det inte finns några människor längre. :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(du borde skämmas.SKÄMS;SKÄMS;SKÄMS!!!!! :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

Daniel Hofverberg

Citat från: clara liljeberg skrivet 16 februari 2020 kl. 21:36:41
så du vägrar att be dom att göra dubbningen som den nya lejonkungen gjorde med mycket mera sånger och jag är inte galen.så då måste du be disney att göra en ny uppföljare där mushu är med och att mulan blev till en svan eller en elefant om disney inte gör som jag har sagt då gråter jag i tårar för att de krossade mitt hjärta om de inte gjorde en film med talande djur och där det inte finns några människor längre. :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(du borde skämmas.SKÄMS;SKÄMS;SKÄMS!!!!! :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(
Som Alexander skrev är det mycket bättre att du kontaktar Disney och ber dem om detta. Det är alltid bättre än andrahandsuppgifter och att gå via någon annan.

Ingen av oss har något att säga till om vad gäller Disney, och vi har tyvärr ingen makt att kunna göra som du vill, hur mycket vi än hade velat. :( Ingen av oss har heller några "magiska" kontakter för att nå ut till de som faktiskt bestämmer inom Disney, så det ger inte mycket för oss att börja vända oss dit när vi inte vet vem vi ska vända oss till... Disney är ett väldigt stort företag, och utan att veta vilka man ska vända sig till är det lönlöst att få Disney att ändra sig vad gäller sådant här.

Simon Axelsson

Citat från: clara liljeberg skrivet 16 februari 2020 kl. 21:36:41
så du vägrar att be dom att göra dubbningen som den nya lejonkungen gjorde med mycket mera sånger och jag är inte galen.så då måste du be disney att göra en ny uppföljare där mushu är med och att mulan blev till en svan eller en elefant om disney inte gör som jag har sagt då gråter jag i tårar för att de krossade mitt hjärta om de inte gjorde en film med talande djur och där det inte finns några människor längre. :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(du borde skämmas.SKÄMS;SKÄMS;SKÄMS!!!!! :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

Ingen här på forumet måste göra något för dig, gör det själv om det nu är så viktigt för dig att något av det du tjatat om händer
"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats

clara liljeberg

 :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(ni är elaka mot mig och det gör mig superledsen för det. :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

Lilla My


Sabelöga

Men för i helvete Daniel när kommer du blockera spammaren? Det här börjar bli tröttsamt.
Houba !

Daniel Hofverberg

Citat från: Sabelöga / Raltseye skrivet 18 februari 2020 kl. 01:19:24
Men för i helvete Daniel när kommer du blockera spammaren? Det här börjar bli tröttsamt.
Eftersom Clara Liljeberg är gäst och inte registrerad användare, så går det inte att blockera/bannlysa henne. :( Det är just därför jag har låtit henne hållas och istället försöker förklara pedagogiskt; dock inte med så bra resultat som jag hade önskat...

Visst kan vi ta bort möjligheten för gäster att posta, så att alla måste registrera sig, men det skulle drabba så många fler som faktiskt sköter sig.

Sabelöga

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 18 februari 2020 kl. 09:39:49
Eftersom Clara Liljeberg är gäst och inte registrerad användare, så går det inte att blockera/bannlysa henne. :( Det är just därför jag har låtit henne hållas och istället försöker förklara pedagogiskt; dock inte med så bra resultat som jag hade önskat...

Visst kan vi ta bort möjligheten för gäster att posta, så att alla måste registrera sig, men det skulle drabba så många fler som faktiskt sköter sig.
*mummel* Kan vi inte radera dom uppenbart spam-liknande meddelandena då?
Houba !

Elios

Kanske skulle kunna ge henne ett äpple så kan hon hålla trut som en häst.  8)

clara liljeberg

fy vad ni är elaka mot mig och det gör mig ännu mera ledsnare än vanligt om att det inte blir någon dubbning den här gången nånsin mer. :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

Daniel Hofverberg

Vi är inte elaka mot dig. Vi bara konstaterar fakta att vi inte är i någon position att kunna påverka Disney i deras beslut. Du får lov att kontakta Disney själv om du absolut vill få dem att ändra sig. :)

Ingen av oss jobbar på Disney, och vi har ingen makt att kunna påverka vad som dubbas eller vad som produceras; tyvärr.

clara liljeberg

nu har jag faktiskt skrivit brev till de som jobbar med disney och mina önskemål så nu ber jag dig att skaffa ett jobb inom filmbolaget eftersom du vet ingenting om film eller om du slår vad. >:( 8)

gstone

Det här har GÅTT ÖVER STYR !!!!

CLARA SLUTA AGERA SOM ETT LITET BARN !!!
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Lilla My


Sabelöga

Houba !