Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Kim Possible. Rasten och American Dragon Jake Long

Startat av Samlaren, 10 november 2014 kl. 11:26:50

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

clara liljeberg

så nu kritisirar han de för att vara kassa eftersom det sårar mina känslor om talande djur där djur måste leva med sina artfränder där några får ägg men jag tycker att de var bra så jag tänker be min bror teckna mycket så att det blir en film där det är bevisat att jag hade rätt och du hade fel så han kommer att äta slime för resten av livet.

Daniel Hofverberg

Citat från: clara liljeberg skrivet  9 juni 2021 kl. 12:20:51
så jag tänker be min bror teckna mycket så att det blir en film
Har din bror sådana talanger att han kan åstadkomma en film helt på egen hand, så förtjänar han en stor eloge och mycket beröm. Det ska bli väldigt spännande att se det resultatet...

Lilla My


clara liljeberg

när det är sista doktor mcstuffinsavsnitten så vad väljer svt för nästa som amerikanska draken,hos musse,tiger och puh eller art attack om jag får önskar att det finns på svtplay och om min önskning inte funkar så skriver jag till svt om att det ska finnas plats för en kategori för disneyälskare med svenskt tal och om det inte funkar så gråter jag tårfloder så det blev översvämning och att svt borde skämmas för det de har gjort om det inte finns ett sätt att få andra disneyserier att lägga till på svtplay.varför tar youtube bort alla disneypedier som förut?

clara liljeberg

så ni vägrar att svara om de försvunna disneypedier på youtube?nu skriver jag till svt om att det ska finnas plats för en kategori för disneyälskare med svenskt tal som ska läggas till på svtplay och så att det blir mer avsnittsbeskrivningar på disneyania.

gstone

Citat från: clara liljeberg skrivet 20 juni 2021 kl. 18:44:02
så ni vägrar att svara om de försvunna disneypedier på youtube?nu skriver jag till svt om att det ska finnas plats för en kategori för disneyälskare med svenskt tal som ska läggas till på svtplay och så att det blir mer avsnittsbeskrivningar på disneyania.

Försök du med det.
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

clara liljeberg

kära,svt,jag undrar om det finns plats för en kategori för disneyälskare med svenskt tal som ska läggas upp på svtplay och så attt det blir mer avsnittsbeskrivningar på disneyania som art attack,tiger och puh,nya äventyr med nalle puh,hos musse,brandy och herr morris och den amerikanska draken så snälla,ordna upp det,annars så säger jag till min bror om att lägga upp några på svtplay.hälsningar,clara liljeberg. :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(

Steffan Rudvall

Citat från: clara liljeberg skrivet 20 juni 2021 kl. 19:03:24
kära,svt,jag undrar om det finns plats för en kategori för disneyälskare med svenskt tal som ska läggas upp på svtplay och så attt det blir mer avsnittsbeskrivningar på disneyania som art attack,tiger och puh,nya äventyr med nalle puh,hos musse,brandy och herr morris och den amerikanska draken så snälla,ordna upp det,annars så säger jag till min bror om att lägga upp några på svtplay.hälsningar,clara liljeberg. :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(
Det måste du skriva till Svt inte till oss.

gstone

Citat från: clara liljeberg skrivet 20 juni 2021 kl. 19:03:24
kära,svt,jag undrar om det finns plats för en kategori för disneyälskare med svenskt tal som ska läggas upp på svtplay och så attt det blir mer avsnittsbeskrivningar på disneyania som art attack,tiger och puh,nya äventyr med nalle puh,hos musse,brandy och herr morris och den amerikanska draken så snälla,ordna upp det,annars så säger jag till min bror om att lägga upp några på svtplay.hälsningar,clara liljeberg. :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(

Skriv inte det här :)

Det kommer inte göra någon nytta ;)
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

clara liljeberg

hur tror du att jag ska skriva till svt om inte papper och penna,herr eller fru jag vet allt.

gstone

Citat från: clara liljeberg skrivet 20 juni 2021 kl. 19:24:58
hur tror du att jag ska skriva till svt om inte papper och penna,herr eller fru jag vet allt.

Gå in på SVTs hemsida.
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

MOA

Citat från: clara liljeberg skrivet 20 juni 2021 kl. 19:03:24
kära,svt,jag undrar om det finns plats för en kategori för disneyälskare med svenskt tal som ska läggas upp på svtplay och så attt det blir mer avsnittsbeskrivningar på disneyania som art attack,tiger och puh,nya äventyr med nalle puh,hos musse,brandy och herr morris och den amerikanska draken så snälla,ordna upp det,annars så säger jag till min bror om att lägga upp några på svtplay.hälsningar,clara liljeberg. :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(
Vi e int SVT

clara liljeberg

nu har jag kontaktat svt och väntar på att det ska hända!så jag vann!!förlorare! :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P

gstone

Citat från: clara liljeberg skrivet 20 juni 2021 kl. 22:04:41
nu har jag kontaktat svt och väntar på att det ska hända!så jag vann!!förlorare! :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P

Lycka till :D
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

clara liljeberg

vad menas med drakmötet och allt som glimmrar med vad som finns i kistan i den underjordiska grottan med stalaktiter och stalaktniter.