Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

kan erbjuda serier

Startat av MightyVictor, 25 augusti 2020 kl. 16:54:39

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

MOA

Citat från: Oskar skrivet 14 juli 2021 kl. 21:02:45
du ska sluta med personangrepp till andra. Om du inte gör kommer Daniel stäng av dej på forum. Det är inte roligt att blir avstängd för forum. Du bestämmer inte på dubbningshemsidan Daniel bestämmer sin forum. Om du gör personangrepp mot mig kan jag kontakta Robert Aschbergs trolljägaren och Daniel också. Jag har tröttnat på dina personangrepp också.
Oj,oj då e vi illa ute!

gstone

Citat från: Oskar skrivet 14 juli 2021 kl. 21:02:45
du ska sluta med personangrepp till andra. Om du inte gör kommer Daniel stäng av dej på forum. Det är inte roligt att blir avstängd för forum. Du bestämmer inte på dubbningshemsidan Daniel bestämmer sin forum. Om du gör personangrepp mot mig kan jag kontakta Robert Aschbergs trolljägaren och Daniel också. Jag har tröttnat på dina personangrepp också.

Varför ?
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

MOA

Citat från: gstone skrivet 14 juli 2021 kl. 21:48:57
Varför ?
Cadpig var med i Trolljägarna & där nämndes alla personangreppen mot Ellen Bergström.Dubbningshemsidan nämndes aldrig men han erkände allt för Robert Aschberg.

Daniel Hofverberg

Citat från: Hey Arnold på svenska skrivet  5 februari 2022 kl. 10:41:55
Vilka avsnitt av Hey Arnold! har du?
Trådskaparen har inte varit online på forumet på ett och ett halvt års tid, så vänta dig inte något snabbt svar - om nu hen har tänkt sig att komma tillbaka alls, vill säga...