Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Kändisar som aldrig dubbat men som borde göra det

Startat av E, 7 januari 2019 kl. 22:10:41

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

MOA

Citat från: Erik Dahlberg skrivet 26 oktober 2020 kl. 09:25:53
Vore kul om Camilla Läckberg dubbade nån gång, typ nån ledare-karaktär eller skurk :) med en egen skurklåt också kanske😂
Hon kommer nog aldrig dubba

E


Disneyfantasten

Citat från: Disneyfantasten skrivet 22 oktober 2020 kl. 16:47:18
Jag tycker att Doreen Månsson också borde dubba framöver! (sök upp henne om ni inte vet vem hon är)

Läste just att hon tydligen är med i Ice Age 2 under "övriga röster", vore dock ändå trevligt om hon, liksom flera andra, medverkade i lite fler dubbningar!

Steffan Rudvall

Citat från: Disneyfantasten skrivet 13 november 2020 kl. 22:57:39
Läste just att hon tydligen är med i Ice Age 2 under "övriga röster", vore dock ändå trevligt om hon, liksom flera andra, medverkade i lite fler dubbningar!
Det är dock inte hennes enda dubbning...

Disneyfantasten

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 13 november 2020 kl. 22:59:34
Det är dock inte hennes enda dubbning...

Du har rätt, för när jag söker upp hennes namn så ger sökningen åtminstone fyra titlar som resultat, hoppas att hon och många andra dubbar fler storfilmer...

Disneyfantasten

Citat från: gstone skrivet  2 september 2020 kl. 16:19:56
Thomas Roos tycker jag ska dubba.

https://tkt.kulturhusetstadsteatern.se/arkiv/arkiv_med.php?id=1554

Det har han, för han spelade Tuppen i Babe Den Modiga Lilla Grisen (han står visserligen inte med officiellt i creditlistan utan endast under "övriga röster", men genom uteslutningsmetoden har jag listat ut att det är han som spelar Tuppen eftersom de två andra som står angivna under "övriga röster"; Jan Åström och Katarina Ewerlöf; såvitt jag kan avgöra spelat Hästen utan tvekan av Jan Åström för det låter till 100% som honom, Katarina Ewerlöf är den enda kvinnliga skådespelaren under "övriga röster" och såvitt jag kan höra spelas Kossan av en kvinna så det måste vara hon, vilket genom uteslutningsmetoden borde innebära att Tomas Roos spelar Tuppen)

Disneyfantasten

Citat från: Disneyfantasten skrivet 13 november 2020 kl. 22:57:39
Läste just att hon tydligen är med i Ice Age 2 under "övriga röster", vore dock ändå trevligt om hon, liksom flera andra, medverkade i lite fler dubbningar!

Idag såg jag hennes namn i creditlistan som visades efter ett avsnitt av Anden i Lampan (en TV-serie som går på Barnkanalen), undrar vilken karaktär hon spelade där...

Disneyfantasten

Philomène Grandin (programledare för Philofix) borde dubba någon gång framöver!  :)

Steffan Rudvall

Citat från: Disneyfantasten skrivet 24 december 2020 kl. 18:43:02
Philomène Grandin (programledare för Philofix) borde dubba någon gång framöver!  :)
Det har hon faktiskt gjort jag vet dock inte vad hon har dubbat.

Disneyfantasten

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 24 december 2020 kl. 18:49:33
Det har hon faktiskt gjort jag vet dock inte vad hon har dubbat.

Förlåt men hur kan du veta att hon dubbat om du inte vet vad?  ???

Steffan Rudvall

Citat från: Disneyfantasten skrivet 24 december 2020 kl. 18:56:20
Förlåt men hur kan du veta att hon dubbat om du inte vet vad?  ???
Hon har lagt ut bilder på sin Instagram när hon är på Eurotroll och dubbar.

MOA

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 24 december 2020 kl. 18:58:18
Hon har lagt ut bilder på sin Instagram när hon är på Eurotroll och dubbar.
Vad dubbar hon då?

E


MOA


Steffan Rudvall