Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Quiz

Startat av Mathilda Gustafsson, 31 augusti 2020 kl. 22:38:22

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.

Disneyfantasten

Detta är en karaktär!

Det är en 16-årig rödhårig tjej med krulligt hår som är en viljestark pojkflicka och älskar ridning och skytte! Hon är inte ihop med någon än så länge och kan ibland vara lättirriterad!

I en period kommer hon liksom andra tonåringar inte så bra överens med sin mamma (som dock i detta fallet är drottning), men lyckas tillslut lösa allting!

Hon sticker ut bland sina övriga kollegor genom att hon är skapad av systerföretaget!

Vilken karaktär söker jag!

Steffan Rudvall

Citat från: Disneyfantasten skrivet 30 september 2021 kl. 22:24:10
Detta är en karaktär!

Det är en 16-årig rödhårig tjej med krulligt hår som är en viljestark pojkflicka och älskar ridning och skytte! Hon är inte ihop med någon än så länge och kan ibland vara lättirriterad!

I en period kommer hon liksom andra tonåringar inte så bra överens med sin mamma (som dock i detta fallet är drottning), men lyckas tillslut lösa allting!

Hon sticker ut bland sina övriga kollegor genom att hon är skapad av systerföretaget!

Vilken karaktär söker jag!
Merida dvs prinsessan från den andra studion.

Disneyfantasten

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 30 september 2021 kl. 22:27:14
Merida dvs prinsessan från den andra studion.

Just hon är det, och den första tjej-huvudkaraktären någonsin i en Pixar-film!

Disneyfantasten

Detta är en karaktär!

Det är en kvinna som är ungefär 20 år gammal och lever i frihet på gatorna och har sällskap av ett djur med horn!

Trots att hon tillhör den utsatta gruppen så tvekar hon inte att stå upp för sig själv och sitt folk!

Hon finner vänskap i en annorlunda 20-årig kille som bott hela sitt liv i en kyrka!

Så småningom gifter hon sig med vakternas kapten!

Vilken karaktär söker jag?

Steffan Rudvall

Citat från: Disneyfantasten skrivet 30 september 2021 kl. 22:32:45
Detta är en karaktär!

Det är en kvinna som är ungefär 20 år gammal och lever i frihet på gatorna och har sällskap av ett djur med horn!

Trots att hon tillhör den utsatta gruppen så tvekar hon inte att stå upp för sig själv och sitt folk!

Hon finner vänskap i en annorlunda 20-årig kille som bott hela sitt liv i en kyrka!

Så småningom gifter hon sig med vakternas kapten!

Vilken karaktär söker jag?
Esmeralda.

Disneyfantasten


Zebastian

Vad är konstigt/fel med den här bilden?


MOA

Citat från: Zebastian skrivet  5 oktober 2021 kl. 19:02:13
Vad är konstigt/fel med den här bilden?


Homers tröja e röd,Lisas klänning e svart & Barts tröja e grön

Disneyfantasten

Detta är en karaktär!

Det är ett sällskapsdjur med fläckar som lyckas sammanföra sin husse med en kvinna och dennes sällskap med sig själv och där anställs även en hemhjälp och kokerska! Han lyckas även bilda familj!

En dag kommer en ond kvinna och sänder två tjuvar att kidnappa hans barn men både han och hans käresta lyckas föra dem hem igen!

Vilken karaktär söker jag?

Lilla My

Citat från: Disneyfantasten skrivet  5 oktober 2021 kl. 20:40:41
Detta är en karaktär!

Det är ett sällskapsdjur med fläckar som lyckas sammanföra sin husse med en kvinna och dennes sällskap med sig själv och där anställs även en hemhjälp och kokerska! Han lyckas även bilda familj!

En dag kommer en ond kvinna och sänder två tjuvar att kidnappa hans barn men både han och hans käresta lyckas föra dem hem igen!

Vilken karaktär söker jag?

.. Pongo?

Disneyfantasten


Steffan Rudvall

Citat från: Disneyfantasten skrivet  5 oktober 2021 kl. 21:23:54
Det är korrekt, Disneys bästa pappa!  :)
Bästa skulle jag nog inte kalla honom han har för många valpar för att kunna ge alla uppmärksamhet och får dem att känna sig bra...

MOA

Citat från: Steffan Rudvall skrivet  5 oktober 2021 kl. 21:28:06
Bästa skulle jag nog inte kalla honom han har för många valpar för att kunna ge alla uppmärksamhet och får dem att känna sig bra...
Vem e bäst då?

Steffan Rudvall


Disneyfantasten

Citat från: Steffan Rudvall skrivet  5 oktober 2021 kl. 21:28:06
Bästa skulle jag nog inte kalla honom han har för många valpar för att kunna ge alla uppmärksamhet och får dem att känna sig bra...

Jag menar hur han är mot dem, han är mycket snäll mot dem, jag kanske skulle ha sagt Disneys snällaste pappa...

Citat från: Steffan Rudvall skrivet  5 oktober 2021 kl. 21:40:32
Kanske Gepetto.

På vilket sätt om man får fråga?  :)

Vem skulle du säga är Disneys bästa mamma?  :)