Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Legendaren Bert-Åke Varg

Startat av dennis, 26 december 2015 kl. 23:39:46

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

jimstrom

Inte heller Cobra Rymdpiraten eller Go-Bots eller Tintins Äventyr tv-serien och filmen Tintin och Hajsjön.
"Det finns ingen varnings skylt dumskalle, därför att jag stal den." - Kung Koopa (Super Mario Brödernas Super Show)


Elios

Passar på att hylla denna fantastiska skådespelare som har gett oss allt från Asterix till Svanprinsessan.
För att inte tala om Gustav i Rederiet
eller varför inte ugglan Helge Från A Till Ö.  ;D ;D ;D ;D

gstone

Han är fantastisk i the Aristocats !

Han är också jättebra i Lilla Kycklingen !

Jag gillar honom även jätte mycket i Kejsarens Nya skola.
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Adam

#19
Citat från: Elios skrivet  5 oktober 2021 kl. 10:45:38
Passar på att hylla denna fantastiska skådespelare som har gett oss allt från Asterix till Svanprinsessan.
För att inte tala om Gustav i Rederiet
eller varför inte ugglan Helge Från A Till Ö.  ;D ;D ;D ;D
Bra skrivet! 👏
Jag följer förresten Rederiet på SvtPlay just nu.
Jag gillar även honom i Fablernas Värld (vilket jag brukade lyssna på i kassettbands-format som liten), där han b.la är rösten till Janne Korp och andra roller, + som B2 i Bananer i Pyjamas, där han hade ett fantastiskt samspel med den nu bortgågne Gunnar Ernblad (B1). 😔
Glöm inte att tänka smart och kritiskt.
✌🤘

Elios

Citat från: Adam skrivet  5 oktober 2021 kl. 11:55:43
Bra skrivet! 👏
Jag följer förresten Rederiet på SvtPlay just nu.
Jag gillar även honom i Fablernas Värld (vilket jag brukade lyssna på i kassettbands-format som liten), där han b.la är rösten till Janne Korp och andra roller, + som B2 i Bananer i Pyjamas, där han hade ett fantastiskt samspel med den nu bortgågne Gunnar Ernblad (B1). 😔

Har också börjat kolla lite på Rederiet. Hade ingen aning om att Mikael Persbrandt var med i den i början.
Det slog verkligen ner som ett bombslag.

Jo förresten. När Göteborgarna på båten löser alla problemen. Gör dem det enkelt. Reder i ett!  ;D

Ja dem två som Bananer i Pyjamas var dem verkligen oslagbara!  ;D :o

MOA

Citat från: Adam skrivet  5 oktober 2021 kl. 11:55:43
Bra skrivet! 👏
Jag följer förresten Rederiet på SvtPlay just nu.
Jag gillar även honom i Fablernas Värld (vilket jag brukade lyssna på i kassettbands-format som liten), där han b.la är rösten till Janne Korp och andra roller, + som B2 i Bananer i Pyjamas, där han hade ett fantastiskt samspel med den nu bortgågne Gunnar Ernblad (B1). 😔
Jag såg Fablernas Värld i skolan

Elios

Men vafan hände med mitt ämne??
Jag ville ha en egen tråd där han skulle vara en gammal legendar jag har skapat ämnen om. Båda ämnena handlar kanske om samma sak men det ämne jag gjorde var specifikt för att hylla honom med den tråden! Liksom det är mitt påfund. >:(

Lilla My

Citat från: Elios skrivet  5 oktober 2021 kl. 14:09:14
Men vafan hände med mitt ämne??
Jag ville ha en egen tråd där han skulle vara en gammal legendar jag har skapat ämnen om. Båda ämnena handlar kanske om samma sak men det ämne jag gjorde var specifikt för att hylla honom med den tråden! Liksom det är mitt påfund. >:(

Det kan du väl göra i tråden som redan är dedikerad åt honom?

Erika

Citat från: Elios skrivet  5 oktober 2021 kl. 14:09:14
Men vafan hände med mitt ämne??
Jag ville ha en egen tråd där han skulle vara en gammal legendar jag har skapat ämnen om. Båda ämnena handlar kanske om samma sak men det ämne jag gjorde var specifikt för att hylla honom med den tråden! Liksom det är mitt påfund. >:(

Jag slog ihop tre trådar (varav en var just din tråd) just för att de handlade om samma sak (hyllning till Bert-Åke Varg).

Elios

Citat från: Lilla My skrivet  5 oktober 2021 kl. 16:05:47
Det kan du väl göra i tråden som redan är dedikerad åt honom?

Och nu ska du komma igen och gå på mig.
Trött på det. Var lite trevlig för en gångs skull. Jag säger bara att jag ville den skulle heta med legendaren för att visa hur mycket jag ser upp till denna legendar.

Citat från: Erika skrivet  5 oktober 2021 kl. 16:14:52
Jag slog ihop tre trådar (varav en var just din tråd) just för att de handlade om samma sak (hyllning till Bert-Åke Varg).

Erika. Kan du döpa om så ämnet heter Legendaren Bert-Åke Varg?
Okej det är ju bra. Mest att bara vi tar ifrån tårna hur bra han är.  ::)

MOA

Dum tanke men när jag först såg ämnet tänkte jag:Nej!Nu har Bert-Åke Varg dött.

gstone

[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Elios

Citat från: MOA skrivet  6 oktober 2021 kl. 14:35:15
Dum tanke men när jag först såg ämnet tänkte jag:Nej!Nu har Bert-Åke Varg dött.

Det är ingen fara. Hände även med gstone tror jag när jag gjorde ett sånt här ämne med Björn Gustafson också.
Förstår skräcken men du kan vara lugn.  ;D ;D

MOA

Citat från: Elios skrivet  6 oktober 2021 kl. 23:43:01
Det är ingen fara. Hände även med gstone tror jag när jag gjorde ett sånt här ämne med Björn Gustafson också.
Förstår skräcken men du kan vara lugn.  ;D ;D
Jag e lugn nu