Forumnyheter:

Gmail har under ett par månaders tid blockerat Dubbningshemsidans e-postmeddelanden, men det ska nu vara löst. Om du missat viktiga e-postmeddelanden under denna tid, kontakta webbmastern på så löser vi allt.

Huvudmeny

Nya äventyr med Nalle Puh - Media Dubbs dubbning

Startat av Erika, 27 mars 2007 kl. 20:43:24

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Disneyfantasten

Ifall någon inte har sett detta ännu så tänkte jag upplysa om att jag gjort lite röstidentifiering i denna tråd;  :)

https://www.dubbningshemsidan.se/forum/index.php?topic=2696.msg142980#msg142980

Zebastian

Citat från: Goliat skrivet  8 november 2022 kl. 07:41:24Har du sett att igår fick du en ny länk?
Vad har du gjort? Har du bytt tillbaks till VHS bild? Eftersom att bildkällan som du synkade till var konstig?

Goliat

Citat från: Zebastian skrivet  9 november 2022 kl. 22:15:11Vad har du gjort? Har du bytt tillbaks till VHS bild? Eftersom att bildkällan som du synkade till var konstig?
Nej. Ni får se. 😉 Tror ni kommer bli glada

Daniel Hofverberg

Citat från: Goliat skrivet  8 november 2022 kl. 07:41:24Har du sett att igår fick du en ny länk?
Jag har tyvärr fått feber och blivit dålig av vaccinet, då jag fick fjärde vaccindosen igår eftermiddag, men ska titta på det så fort jag känner mig lite bättre. :)

Goliat

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 10 november 2022 kl. 08:04:23Jag har tyvärr fått feber och blivit dålig av vaccinet, då jag fick fjärde vaccindosen igår eftermiddag, men ska titta på det så fort jag känner mig lite bättre. :)
Förstår det. Men det är bra. Det betyder att vaccinet gör sitt jobb och du får bra skydd. 😃 

Goliat

Daniel Hofverberg

Citat från: Goliat skrivet 13 november 2022 kl. 19:24:46Mår du bättre Daniel?
Febern har gått ner, men jag har istället blivit väldigt snuvig nu under helgen... :(

Jag hoppas att det bara är något tillfälligt.

Goliat

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 13 november 2022 kl. 19:52:03Febern har gått ner, men jag har istället blivit väldigt snuvig nu under helgen... :(

Jag hoppas att det bara är något tillfälligt.
Ja verkligen.

Hoppas du är så pass stark snart att du kan lägga upp avsnitten också. Märkte att folk ville ha tag i dem. ☺️

Zebastian

Citat från: Goliat skrivet 13 november 2022 kl. 20:05:15Ja verkligen.

Hoppas du är så pass stark snart att du kan lägga upp avsnitten också. Märkte att folk ville ha tag i dem. ☺️
Jag tror du är en trollkarl ljudet du fixade till fick plötsligt så mycket bättre kvalitet

Goliat

Citat från: Zebastian skrivet 13 november 2022 kl. 20:45:25Jag tror du är en trollkarl ljudet du fixade till fick plötsligt så mycket bättre kvalitet
Fixat med 24fps, så vi får se när de läggs upp. ☺️

Daniel Hofverberg

Citat från: Goliat skrivet 13 november 2022 kl. 20:05:15Ja verkligen.

Jag är väldigt snuvig, men har ändå satt på uppladdning till Archive.org av filerna ifråga. Jag hoppas att jag tog rätt filer, då jag ärligt talat inte orkade kolla så noga...

Goliat

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 14 november 2022 kl. 01:31:41Jag är väldigt snuvig, men har ändå satt på uppladdning till Archive.org av filerna ifråga. Jag hoppas att jag tog rätt filer, då jag ärligt talat inte orkade kolla så noga...
Det ser ut att vara rätt. ☺️

Scoobydoofan1

Citat från: Goliat skrivet 13 november 2022 kl. 20:48:14Fixat med 24fps, så vi får se när de läggs upp. ☺️
Hur fixade du ljudet till en sån ren kvalité? Man kan inte höra på att det är i högre tempo eller nånting på det avsnittet.  Kvalitén är så bra på det avsnittet. Bra jobbat.

Goliat

Citat från: Scoobydoofan1 skrivet 14 november 2022 kl. 08:06:39Hur fixade du ljudet till en sån ren kvalité? Man kan inte höra på att det är i högre tempo eller nånting på det avsnittet.  Kvalitén är så bra på det avsnittet. Bra jobbat.
Hastigheten är inte heller ändrad. 😉

Ta bort störningar, ljudtvätta och EQ. Lätt när man gjort det i många år. 😜

Edit: det är två avsnitt till och med som jag fixat. De heter (ny) på slutet.

Scoobydoofan1

Citat från: Goliat skrivet 14 november 2022 kl. 08:42:18Hastigheten är inte heller ändrad. 😉

Ta bort störningar, ljudtvätta och EQ. Lätt när man gjort det i många år. 😜
Goliat, du är bäst.