Forumnyheter:

Gmail har under ett par månaders tid blockerat Dubbningshemsidans e-postmeddelanden, men det ska nu vara löst. Om du missat viktiga e-postmeddelanden under denna tid, kontakta webbmastern på så löser vi allt.

Huvudmeny

Val

Startat av gstone, 12 september 2022 kl. 17:15:26

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.

gstone

[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Goliat


gstone

Citat från: Goliat skrivet 12 september 2022 kl. 17:17:57Blev du nöjd med resultatet som blev idag?
Det är inte klart än ;)
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Steffan Rudvall

Citat från: gstone skrivet 12 september 2022 kl. 17:19:54Det är inte klart än ;)
Inte helt klart, men rösterna som kommer och  bör inte kunna påverka särskilt mycket. 

TonyTonka

Någonting säger mig att denna tråden förr eller senare kommer att spåra ur och bli låst, men det är mycket möjligt att jag har fel.
https://djtonytheking.wordpress.com/ - Min blogg
(bloggen uppdateras senast: 2022-01-30)

Äntligen tillbaka på bloggen! :D

Goliat

Citat från: TonyTonka skrivet 12 september 2022 kl. 17:43:26Någonting säger mig att denna tråden förr eller senare kommer att spåra ur och bli låst, men det är mycket möjligt att jag har fel.
Jag tror precis samma sak. Vi får se hur länge denna får vara aktiv. Intressant tråd ändå.

Viktor


Elios

Det är fortfarande inte helt klart än.  ??? ::)

Lillefot

Jag glömde helt bort det, å andra sidan fick jag aldrig mitt röstkort (då postutdelningen där jag bor nu inte verkar fungera alls).
Om jag är en Apatosaurs.
Hur kan jag då vara här i Cenozoiska eran?
Kloning, teleportering, eller tur?
I alla fall, ni får ha en dino till äran

Steffan Rudvall

Citat från: Lillefot skrivet 12 september 2022 kl. 18:36:52Jag glömde helt bort det, å andra sidan fick jag aldrig mitt röstkort (då postutdelningen där jag bor nu inte verkar fungera alls).
Det måste vara väldigt svårt att glömma bort ett val när det finns debatter och valaffischer överallt. Det går väl förresten att rösta utan röstkort fast det tar lite längre tid bara.

Marcusen

Citat från: Lillefot skrivet 12 september 2022 kl. 18:36:52Jag glömde helt bort det, å andra sidan fick jag aldrig mitt röstkort (då postutdelningen där jag bor nu inte verkar fungera alls).
Beror det på posten eller är du under 18 eller kanske omyndig förklarad? 

Lillefot

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 12 september 2022 kl. 18:38:57Det måste vara väldigt svårt att glömma bort ett val när det finns debatter och valaffischer överallt. Det går väl förresten att rösta utan röstkort fast det tar lite längre tid bara.
Tro mig, de där plakaten lägger jag ingen stor uppmärksamhet på.

Och det är sant att man kan rösta utan ett, om man har med leg. Men gjort är gjort.

Citat från: Marcusen skrivet 12 september 2022 kl. 18:43:27Beror det på posten eller är du under 18 eller kanske omyndig förklarad?
Det har fungerat när jag bott på andra ställen, så det har inget med åldern/omyndig-förklaring att göra. Det är definitivt något som är fel med postgången här, för det enda som har kommit fram är paket till ombud.
Om jag är en Apatosaurs.
Hur kan jag då vara här i Cenozoiska eran?
Kloning, teleportering, eller tur?
I alla fall, ni får ha en dino till äran

gstone

Sverigedemokraterna verkar bli stora.
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Disneyfantasten

Citat från: gstone skrivet 12 september 2022 kl. 22:05:53Sverigedemokraterna verkar bli stora.

Det var ett dåligt tecken.

Steffan Rudvall

Citat från: Disneyfantasten skrivet 12 september 2022 kl. 22:34:37Det var ett dåligt tecken.
Ja, det lär ju bli svårare för en hel del av Sveriges invånare nu.