Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Frågeleken

Startat av Goliat, 21 september 2022 kl. 14:56:38

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Steffan Rudvall

Citat från: Goliat skrivet 27 september 2022 kl. 18:41:17Amazon

 Amazonskogen eller egyptiska pyramiderna?
Amazonas regnskog.

Stockholm eller Göteborg?

Goliat

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 27 september 2022 kl. 18:46:54Amazonas regnskog.

Stockholm eller Göteborg?
Göteborg 

Kex eller hård kaka?

Skokaka

Citat från: Goliat skrivet 27 september 2022 kl. 18:53:18Göteborg

Kex eller hård kaka?
Hård kaka, om den annars går att äta, asså...

Är du hungrig eller törstig? ???

Goliat

Citat från: Skokaka skrivet 27 september 2022 kl. 19:47:36Hård kaka, om den annars går att äta, asså...

Är du hungrig eller törstig? ???
Hungrig.

Fylld paprika eller valfri tårta?

Disneyfantasten

Citat från: Goliat skrivet 27 september 2022 kl. 20:02:28Hungrig.

Fylld paprika eller valfri tårta?

Valfri tårta!

Vilken är den sämsta Disney-spelfilms-nyfilmatiseringen? (OBS! 101 Dalmatiner 1996 & 102 Dalmatiner 2000 gills INTE för båda är riktigt bra!)

Lillefot

Citat från: Disneyfantasten skrivet 27 september 2022 kl. 20:11:22Valfri tårta!

Vilken är den sämsta Disney-spelfilms-nyfilmatiseringen? (OBS! 101 Dalmatiner 1996 & 102 Dalmatiner 2000 gills INTE för båda är riktigt bra!)
Av de jag sett, Pinocchio. Med undantag för de fina miljöerna och huvudkaraktärens design var filmen medioker, poänglösa adderingar, storyn byggs inte heller upp alls lika bra som i den tecknade, ful CGI (fiskmåsen är ett av de tydligaste exemplen) och Benjamin Syrsa framstod som en riktig gnällspik ibland.

Vilket är den sämsta filmen som du har sett, överlag?
Om jag är en Apatosaurs.
Hur kan jag då vara här i Cenozoiska eran?
Kloning, teleportering, eller tur?
I alla fall, ni får ha en dino till äran

Disneyfantasten

Citat från: Lillefot skrivet 27 september 2022 kl. 20:33:03Av de jag sett, Pinocchio. Med undantag för de fina miljöerna och huvudkaraktärens design var filmen medioker, poänglösa adderingar, storyn byggs inte heller upp alls lika bra som i den tecknade, ful CGI (fiskmåsen är ett av de tydligaste exemplen) och Benjamin Syrsa framstod som en riktig gnällspik ibland.

Vilket är den sämsta filmen som du har sett, överlag?

Alla Dingo Pictures filmer utan tvekan!

Vilken dubbare har den vackraste rösten?

Skokaka

Citat från: Disneyfantasten skrivet 27 september 2022 kl. 20:39:49Alla Dingo Pictures filmer utan tvekan!

Vilken dubbare har den vackraste rösten?
Maria Rydberg.

Tänker du skaffa en YouTube kanal?

MOA

Citat från: Lillefot skrivet 27 september 2022 kl. 20:33:03Av de jag sett, Pinocchio. Med undantag för de fina miljöerna och huvudkaraktärens design var filmen medioker, poänglösa adderingar, storyn byggs inte heller upp alls lika bra som i den tecknade, ful CGI (fiskmåsen är ett av de tydligaste exemplen) och Benjamin Syrsa framstod som en riktig gnällspik ibland.

Vilket är den sämsta filmen som du har sett, överlag?
Stephen Hawking filmen,den e så tråkig!
Telia eller Halebop?

Steffan Rudvall

Citat från: MOA skrivet 27 september 2022 kl. 21:30:45Stephen Hawking filmen,den e så tråkig!
Telia eller Halebop?
Tre. Man svarar alltid på det senaste inläggets fråga och väljer inte andra.

Dreamworks eller Pixar?

Goliat

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 27 september 2022 kl. 22:05:36Tre. Man svarar alltid på det senaste inläggets fråga och väljer inte andra.

Dreamworks eller Pixar?
Dreamworks! (Utesluter inte man gillar båda)

Laga cykeldäcket som fått punka eller vänta tills bättre tider (låta stå i flera år)?

MOA

Citat från: Goliat skrivet 27 september 2022 kl. 23:17:24Dreamworks! (Utesluter inte man gillar båda)

Laga cykeldäcket som fått punka eller vänta tills bättre tider (låta stå i flera år)?
Vänta på bättre tider då jag aldrig cyklar
Vad e värre:Ed, Edd & Eddy eller Cow & Chicken?

Fred

Ed, Edd & Eddy men det är av personliga skäl.

Ronald Reagan eller George W Bush?

Goliat

Citat från: Fred skrivet 28 september 2022 kl. 22:34:04Ed, Edd & Eddy men det är av personliga skäl.

Ronald Reagan eller George W Bush?
Är för dåligt påläst.

Läsa bok eller ljudbok?

Lillefot

Citat från: Goliat skrivet 29 september 2022 kl. 08:47:24Är för dåligt påläst.

Läsa bok eller ljudbok?
Både och går bra, men ljudbok är mer praktiskt om man vill vara passiv som jag.

Vad vill du helst bo i, lägenhet eller villa?
Om jag är en Apatosaurs.
Hur kan jag då vara här i Cenozoiska eran?
Kloning, teleportering, eller tur?
I alla fall, ni får ha en dino till äran