Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Det här JÄVLA KRIGET!!!

Startat av Goliat, 25 februari 2022 kl. 19:06:31

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.

Steffan Rudvall

Citat från: MOA skrivet 11 oktober 2022 kl. 14:41:46Men de ju bara blått
Nej det finns ett vitt fält över det blåa och ett under men det syns väl inte i och med att bakgrunden också är vit på forumet.

Daniel Hofverberg

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 11 oktober 2022 kl. 14:49:52Nej det finns ett vitt fält över det blåa och ett under men det syns väl inte i och med att bakgrunden också är vit på forumet.
Det beror på vilken bakgrund man råkar få på det aktuella inlägget, i och med att vartannat inlägg har vit bakgrund och vartannat inlägg har ljusblå bakgrund.

Om inte annat så ser man väldigt tydligt om man citerar (svarar på) någons inlägg, för då blir ju bakgrunden ganska mörk blå.

Will Siv

Bland de löjligaste påståendena från amerikanska republikaner ( pro ryska, nutzista, fascister ) är att Zelelnsky inte är en riktig ledare/politiker för att han varit skådespelare och underhållare.

För republikanerna har ju "aldrig" valt en filmstjärna som deras ledare.....

:P


https://youtu.be/gItjJyB5DRk

Sabelöga

Citat från: Will Stewart skrivet 10 november 2022 kl. 16:35:14Bland de löjligaste påståendena från amerikanska republikaner ( pro ryska, nutzista, fascister ) är att Zelelnsky inte är en riktig ledare/politiker för att han varit skådespelare och underhållare.

För republikanerna har ju "aldrig" valt en filmstjärna som deras ledare.....

:P


https://youtu.be/gItjJyB5DRk
Det där låter som rysk propaganda  :P
Houba !

MOA

Ursäkta att jag frågar men varför är Steffans profilbild svart?

kingses

Alla republikaner är inte missfoster, bara Trumpister som saknar hjärna.

Adam

Visserligen avskyr jag när det talas politik här på forumet, men det är bara ett visst påstående i dagsläget jag inte förstår mig på.;
Det finns nämligen redan de som säger att invasionen i Ukraina inte hade hänt om Trump fortfarande hade suttit i makten i USA, då han faktiskt försökte sluta fred mellan Ryssland och Amerika då han förhandlade med Putin under sin mandatperiod. Inte bara republikaner har sagt det här, utan demokrater också.
Visserligen finns det en liten sanning i det de säger (det där med att Trump förhandlade med Putin endast för planetens bästa), men jag fattar inte riktigt hur man kan beskylla enbart de som röstat på Biden för det? Det är väl trots allt Putin själv som valt folkmord och att spränga städer, så det där låter lite som en idiotisk undanflykt om jag får vara brutalt ärlig.
Glöm inte att tänka smart och kritiskt.
✌🤘

Lilla My

Citat från: Adam skrivet 15 november 2022 kl. 05:39:06Visserligen avskyr jag när det talas politik här på forumet, men det är bara ett visst påstående i dagsläget jag inte förstår mig på.;
Det finns nämligen redan de som säger att invasionen i Ukraina inte hade hänt om Trump fortfarande hade suttit i makten i USA, då han faktiskt försökte sluta fred mellan Ryssland och Amerika då han förhandlade med Putin under sin mandatperiod. Inte bara republikaner har sagt det här, utan demokrater också.
Visserligen finns det en liten sanning i det de säger (det där med att Trump förhandlade med Putin endast för planetens bästa), men jag fattar inte riktigt hur man kan beskylla enbart de som röstat på Biden för det? Det är väl trots allt Putin själv som valt folkmord och att spränga städer, så det där låter lite som en idiotisk undanflykt om jag får vara brutalt ärlig.
Låter som rappakalja från Trump-fansen som vanligt haha;

"Allt Trump gör är bra och gör han något dåligt så är det någon annans fel - och om någon annan gör något dåligt så hade Trump gjort det mycket bättre!"

gstone

[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

MOA

Citat från: gstone skrivet 15 december 2022 kl. 11:53:54Hoppas Putin dör.
Även om vi hoppas på de e de väldigt elakt att skriva på de sätter

Elios

Citat från: MOA skrivet 15 december 2022 kl. 13:42:03Även om vi hoppas på de e de väldigt elakt att skriva på de sätter
Sätter? 



Elios


Will Siv

#74
Här är vi ett år senare.......

:-\


och Putin försöker fortfarande övertyga alla om att han inte är skyldig genom att kalla Ukraina "nazistisk" och samtidigt locka till högerextremister med grova uttal om väst ( som att han gjort Ryssland bättre........ )

Samtidigt som vissa "konspirations teoretiker" påstår att det är Zelenskyj som bombar sitt land ( hur går det ihop när den Ryska propagandan har sagt att dom har invaderat Ukraina )

Och så klart struntar dom i vad Ryssland faktiskt gjort........


Men alvarligt, om ni behövde välja antingen EU/NATO eller Putin, vem hade ni litat på (mer)?