Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Ovanliga dubbningar på archive.org

Startat av Steffan Rudvall, 23 februari 2022 kl. 19:51:43

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 3 gäster tittar på detta ämne.

Lillefot

Citat från: Scoobydoofan1 skrivet  8 september 2022 kl. 17:59:18Kvar för hur länge? Frågan är då varför den inte har tagits bort än? Varför är den kvarstående där hittills?
Det är svårt att säga, men Warner Bros verkar som sagt vara väldigt selektiva med vad de inte vill tillåta.
Om jag är en Apatosaurs.
Hur kan jag då vara här i Cenozoiska eran?
Kloning, teleportering, eller tur?
I alla fall, ni får ha en dino till äran

Scoobydoofan1

Citat från: Lillefot skrivet  8 september 2022 kl. 18:00:34Det är svårt att säga, men Warner Bros verkar som sagt vara väldigt selektiva med vad de inte vill tillåta.
Är lite förvirrande att dom låter det va kvar. Det är en bra överraskning tills nu. Bara den är fortfarande där.

Marcusen


Lillefot

Citat från: Marcusen skrivet 10 september 2022 kl. 17:31:47Är det här ämnet dött nu?
Inte helt, men i och med att Josefin har datorproblem nu så kommer det dröja tills hon kan fortsätta ladda upp något.
Om jag är en Apatosaurs.
Hur kan jag då vara här i Cenozoiska eran?
Kloning, teleportering, eller tur?
I alla fall, ni får ha en dino till äran

Marcusen

Citat från: Lillefot skrivet 10 september 2022 kl. 17:37:09Inte helt, men i och med att Josefin har datorproblem nu så kommer det dröja tills hon kan fortsätta ladda upp något.
Fast det är helt dött för Daniel har också datorproblem

Lillefot

Citat från: Marcusen skrivet 10 september 2022 kl. 17:41:40Fast det är helt dött för Daniel har också datorproblem
Daniel har dock en laptop, så helt dött för honom är det inte.
Om jag är en Apatosaurs.
Hur kan jag då vara här i Cenozoiska eran?
Kloning, teleportering, eller tur?
I alla fall, ni får ha en dino till äran

Adam Larsson

Citat från: Marcusen skrivet 10 september 2022 kl. 17:41:40Fast det är helt dött för Daniel har också datorproblem
Ovanliga Dubbningar och Daniel har datorproblem och BPS har gått bort. 

Lillefot

Citat från: Adam Larsson skrivet 10 september 2022 kl. 18:11:39Ovanliga Dubbningar och Daniel har datorproblem och BPS har gått bort.
Va? Skulle BPS ha dött sedan ett par dagar? Det har jag svårt att tro på.
Om jag är en Apatosaurs.
Hur kan jag då vara här i Cenozoiska eran?
Kloning, teleportering, eller tur?
I alla fall, ni får ha en dino till äran

Adam Larsson

Citat från: Lillefot skrivet 10 september 2022 kl. 18:21:52Va? Skulle BPS ha dött sedan ett par dagar? Det har jag svårt att tro på.
Det enda jag vet är att han har gått bort.

BPS

Citat från: Adam Larsson skrivet 10 september 2022 kl. 18:11:39Ovanliga Dubbningar och Daniel har datorproblem och BPS har gått bort.
Citat från: Adam Larsson skrivet 10 september 2022 kl. 18:24:13Det enda jag vet är att han har gått bort.
Vart kommer den informationen ifrån?

Lillefot

Citat från: BPS skrivet 10 september 2022 kl. 18:30:23Vart kommer den informationen ifrån?
Ja, det skulle vara intressant vart du hörde det ifrån A. L.
Om jag är en Apatosaurs.
Hur kan jag då vara här i Cenozoiska eran?
Kloning, teleportering, eller tur?
I alla fall, ni får ha en dino till äran

Adam Larsson

Citat från: Lillefot skrivet 10 september 2022 kl. 18:32:41Ja, det skulle vara intressant vart du hörde det ifrån A. L.
Jag har aldrig sagt att han är död. Jag sa bara att han gått bort och det hade han ju.

Lillefot

Citat från: Adam Larsson skrivet 10 september 2022 kl. 18:35:19Jag har aldrig sagt att han är död. Jag sa bara att han gått bort och det hade han ju.
Fast "gått bort" är en synonym till "dött".
Om jag är en Apatosaurs.
Hur kan jag då vara här i Cenozoiska eran?
Kloning, teleportering, eller tur?
I alla fall, ni får ha en dino till äran

Adam Larsson

Citat från: Lillefot skrivet 10 september 2022 kl. 18:37:04Fast "gått bort" är en synonym till "dött".
Jag menade att han gått bort från forumet lämnat det för att han inte loggade in på ett tag

Steffan Rudvall

Citat från: Adam Larsson skrivet 10 september 2022 kl. 18:37:56Jag menade att han gått bort från forumet lämnat det för att han inte loggade in på ett tag
Då kan man förklara det istället för att få det att låta som folk har avlidit.