Josefin

OBS! På grund av missbruk kan gäster inte längre skriva inlägg på forumet. Vi ber dig därför att registrera dig som medlem på forumet - det går på 30 sekunder och är givetvis gratis, och sen kan du fortsätta skriva inlägg som vanligt igen. Tack för visad förståelse.

Författare Ämne: Filmer & Serier ni önskar fanns utgivna i Sverige  (läst 2775 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Inloggad Steffan Rudvall

• Hjältemedlem
  • Antal inlägg: 9 051
  • Kön: Man
    • Visa profil
SV: Filmer & Serier ni önskar fanns utgivna i Sverige
« Svar #135 skrivet: 12 september 2021 kl. 21:37:07 »
Indigo?
Just nu lyssnar jag faktiskt på intervjun med Dick Eriksson
Indigo-ligan är alltså Kantos Pokémonliga.
Vila i frid kära Gunnar och tack för alla fantastiska insatser samt alla underbar minnen du gett oss!

Utloggad Disneyfantasten

• Hjältemedlem
  • Antal inlägg: 13 393
  • Jag är Gazelle, välkommen till Zootropolis.
    • Visa profil
« Svar #136 skrivet: 14 september 2021 kl. 19:12:58 »
Hittade ingen bättre tråd att skriva detta i...

Jag undrar hur Steffan Rudvall bär sig åt för att göra konstgjorda omslagsbilder, jag blir lika imponerad varje gång jag ser dem, undrar hur man gör dem... (det är riktigt kreativt av honom, samma med hur han klipper ihop bilder ihop karaktärer och dubbare med varandra, undrar hur man gör det med)

Inloggad Steffan Rudvall

• Hjältemedlem
  • Antal inlägg: 9 051
    • Visa profil
« Svar #137 skrivet: 14 september 2021 kl. 19:16:41 »
Hittade ingen bättre tråd att skriva detta i...

Jag undrar hur Steffan Rudvall bär sig åt för att göra konstgjorda omslagsbilder, jag blir lika imponerad varje gång jag ser dem, undrar hur man gör dem... (det är riktigt kreativt av honom, samma med hur han klipper ihop bilder ihop karaktärer och dubbare med varandra, undrar hur man gör det med)
Det beror på, i det här fallet och med Tummelisa har jag bara lagt på en etikett som säger Alla Talar Svenska. Men i andra fall får man hitta bilder utan text som man sedan kan lägga till svensk titel och diverse loggor på samt en etikett eller vanlig text som lyder "Svenskt tal" eller "Alla Talar Svenska".

Jag förstår dock inte riktigt vad du menar med "samma med hur han klipper ihop bilder ihop karaktärer och dubbare med varandra".
Vila i frid kära Gunnar och tack för alla fantastiska insatser samt alla underbar minnen du gett oss!