Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Quiz

Startat av Mathilda Gustafsson, 31 augusti 2020 kl. 22:38:22

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.

Steffan Rudvall

Citat från: Disneyfantasten skrivet 29 juni 2021 kl. 12:58:03
Ledtrådar? I vilka filmer/serier har hon medverkat? Vilket årtal är hon född? När började hon dubba?
1963 föddes personen och började dubba på 90-talet. Egentligen tycker jag att man borde kunna känna igen personen bara på rösten...

Disneyfantasten

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 29 juni 2021 kl. 13:01:57
1963 föddes personen och började dubba på 90-talet. Egentligen tycker jag att man borde kunna känna igen personen bara på rösten...

Maria Rydberg kanske?

Dock har Maria dubbat så himla mycket och är också bra på att förställa rösten, nästan vem som helst hade kunnat låta sådär, fast jag antar att detta var hennes vanliga röst...

Steffan Rudvall

Citat från: Disneyfantasten skrivet 29 juni 2021 kl. 13:03:24
Maria Rydberg kanske?

Dock har Maria dubbat så himla mycket och är också bra på att förställa rösten, nästan vem som helst hade kunnat låta sådär, fast jag antar att detta var hennes vanliga röst...
Hennes vanliga röst? Det är ju ett 2 minuter långt klipp där hon gör olika röster.

Det här ljudklippet är något som är närmare hennes riktiga röst.

Disneyfantasten

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 29 juni 2021 kl. 13:04:25
Hennes vanliga röst? Det är ju ett 2 minuter långt klipp där hon gör olika röster.

Det här ljudklippet är något som är närmare hennes riktiga röst.

Jag lyssnade inte klart på klippet utan bara de första sekunderna, men nu när jag lyssnar så hör jag...

Steffan Rudvall

Vem hör vi i detta ljudklipp?

MOA

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 29 juni 2021 kl. 13:04:25
Hennes vanliga röst? Det är ju ett 2 minuter långt klipp där hon gör olika röster.

Det här ljudklippet är något som är närmare hennes riktiga röst.
Hon lät som Shima Niavarani på slutet

Steffan Rudvall

Citat från: MOA skrivet 29 juni 2021 kl. 13:21:03
Kanske Annelie Berg
Absolut inte... Detta är någon yngre! Jag själv hör inga likheter med Annelies röst. Förresten har hon inte hetat Annelie Berg på många år.

Steffan Rudvall

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 29 juni 2021 kl. 13:14:22
Vem hör vi i detta ljudklipp?
Ingen som vet? Personen är delvis röst till en Disney prinsessa.

Simon Axelsson

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 29 juni 2021 kl. 13:26:08
Ingen som vet? Personen är delvis röst till en Disney prinsessa.

Kan det vara Molly Sandén eller kanske Dominique Pålsson Wiklund?
"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats

Steffan Rudvall

Citat från: Simon Axelsson skrivet 29 juni 2021 kl. 13:30:12
Kan det vara Molly Sandén?
Du är nära men det är inte korrekt. Det finns dock en koppling till Molly Sandén.

Simon Axelsson

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 29 juni 2021 kl. 13:32:01
Du är nära men det är inte korrekt. Det finns dock en koppling till Molly Sandén.

Då skulle jag tro att det är Dominique Pålsson Wiklund, hon tog väl över som Rapunzel i Trassel - Serien efter ett tag.
"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats

Steffan Rudvall

Citat från: Simon Axelsson skrivet 29 juni 2021 kl. 13:34:35
Då skulle jag tro att det är Dominique Pålsson Wiklund, hon tog väl över som Rapunzel i Trassel - Serien efter ett tag.
Korrekt!

Steffan Rudvall

Vem hör vi i detta ljudklippet? Om ni inte klarar av detta blir jag verkligen besviken.

Simon Axelsson

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 29 juni 2021 kl. 14:09:16
Vem hör vi i detta ljudklippet? Om ni inte klarar av detta blir jag verkligen besviken.

Linn Ehrner?
"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats