Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Den trevliga och positiva tråden!

Startat av Adam Larsson, 25 februari 2022 kl. 21:31:04

Föregående ämne - Nästa ämne

Lilla My och 1 gäst tittar på detta ämne.

Skokaka

Citat från: Steffan Rudvall skrivet  5 juni 2023 kl. 22:54:32Hon är borta sedan länge så varför ta upp det nu?
För några dagar sedan såg jag att hon gick bort egentligen i detta året och kanske blev upp till 97 år tror jag. Så att hon dog för länge sedan kanske var en lögn...

MOA

Citat från: Skokaka skrivet  5 juni 2023 kl. 23:04:01För några dagar sedan såg jag att hon gick bort egentligen i detta året och kanske blev upp till 97 år tror jag. Så att hon dog för länge sedan kanske var en lögn...
Hoppas int Putin blir så gammal

Skokaka


gstone

[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Steffan Rudvall

Citat från: Skokaka skrivet  5 juni 2023 kl. 23:04:01För några dagar sedan såg jag att hon gick bort egentligen i detta året och kanske blev upp till 97 år tror jag. Så att hon dog för länge sedan kanske var en lögn...
Jag vet inte vad det är du har hört men du får ju vara lite källkritisk hon dog 1998.

MOA

Citat från: Steffan Rudvall skrivet  6 juni 2023 kl. 12:08:39Jag vet inte vad det är du har hört men du får ju vara lite källkritisk hon dog 1998.
Men de var ju 25 år sen

gstone

Jag hade det jättebra i London !

Förutom flygplatsen, den var lite jobbigt  :( :(

Men älskade Frozen the musical ❤️❗️

En av dom bästa musikalerna jag sett 👏😍

[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Skokaka

Nåja, jag borde inte vara glad över att någon är död... :-[ Hon skapade ju dock honom, så...

gstone

Kathryn Beaumont ska he gäst roll i Alice i Underlandsbageriet 

I ett specialavsnitt i säsong 2 som heter "Alice's First Day in Wonderland ".
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Steffan Rudvall

Citat från: MOA skrivet  6 juni 2023 kl. 12:52:54Men de var ju 25 år sen
Det är ju därför jag undrar varför det dras upp nu.

gstone

Vax kul attDaniel lyckas få credits till nya Rugrats serie :D

Det trodde jag ärligt talat att han inte skulle lyckas med  ;D ;D >:(
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet  7 juni 2023 kl. 18:12:29Vax kul attDaniel lyckas få credits till nya Rugrats serie :D

Det trodde jag ärligt talat att han inte skulle lyckas med  ;D ;D >:(
Med facit i hand var det inte alls svårt, när nu KM Studio (sedermera Plint) har gjort dubben; då de ju fortfarande är väldigt hjälpsamma och lämnar ut alla uppgifter. :)

En annan försiktigt positiv nyhet är att jag kanske äntligen har lyckats hitta åt en person på Warner Bros. som kan ordna fram credits till icke-biovisade filmer - d.v.s. allt som bara släppts på DVD och/eller VoD. Med tanke på att ju inga DVD/Blu-Ray-utgåvor från Warner har utsatta dubbcredits vore det väldigt värdefullt, så jag hoppas att det stämmer; men bäst att inte ha för höga förhoppningar innan jag faktiskt fått något. :)

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet  7 juni 2023 kl. 22:31:25Med facit i hand var det inte alls svårt, när nu KM Studio (sedermera Plint) har gjort dubben; då de ju fortfarande är väldigt hjälpsamma och lämnar ut alla uppgifter. :)

En annan försiktigt positiv nyhet är att jag kanske äntligen har lyckats hitta åt en person på Warner Bros. som kan ordna fram credits till icke-biovisade filmer - d.v.s. allt som bara släppts på DVD och/eller VoD. Med tanke på att ju inga DVD/Blu-Ray-utgåvor från Warner har utsatta dubbcredits vore det väldigt värdefullt, så jag hoppas att det stämmer; men bäst att inte ha för höga förhoppningar innan jag faktiskt fått något. :)
Heter dom Plint  nu ? ???
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet  7 juni 2023 kl. 22:31:25En annan försiktigt positiv nyhet är att jag kanske äntligen har lyckats hitta åt en person på Warner Bros. som kan ordna fram credits till icke-biovisade filmer - d.v.s. allt som bara släppts på DVD och/eller VoD. Med tanke på att ju inga DVD/Blu-Ray-utgåvor från Warner har utsatta dubbcredits vore det väldigt värdefullt, så jag hoppas att det stämmer; men bäst att inte ha för höga förhoppningar innan jag faktiskt fått något. :)
Då skulle nog Tom och Jerry filmerna stå högst upp på min lista ;)


Får hoppas det går iegnom.
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.