Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Intervjuer på Dubbningshemsidan

Startat av Daniel Hofverberg, 23 augusti 2008 kl. 11:42:13

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Disneyfantasten

Daniel Hofverberg

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 20 oktober 2022 kl. 09:53:48Säsong 1 (2015-2016)

Annica Smedius
Lasse Svensson
Andreas Nilsson
Anders Öjebo
Annelie Berg Bagahvan
Gunnar Ernblad
Sharon Dyall
Bert-Åke Varg
Per Sandborgh
Mattias Knave

Live föreställningar på Comic Con

2017:

Sharon Dyall
Louise Raeder
Dick Eriksson
Annika Herlitz
Daniel Sjöberg

2018:

Annica Smedius
Matilda Smedius

Specialavsnitt 2018

John Kristiansson
Erika Soldh Ahlström

Säsong 2 (2021)

Irene Lindh & Magnus Ehner
Joakim Jennerfors & Charlotte Ardai Jennerfors
Steve Kratz & Jesper Adefelt
Peter Harryson & Oscar Harryson
Mikaela Tidermark Nelson & Joakim Tidermark (Februari 2022)

Säsong 3 (2022-2023?, Ej påbörjad)

Norea Sjöquist & Peter Sjöquist
Dominique Pålsson Wiklund & Lizette Pålsson
Josefina Hylén & Nicklas Berglund
Bjarne Hauser & Hasse Jonsson
Jennie Jahns & Ole Ornered
Tack så mycket för listan. Då är det väl främst skådespelarna från 2021-säsongen som kan vara klokt att vänta lite med, så att det inte ska upplevas repetitivt eller tjatigt för dem.

De som varit med 2015 - 2018 börjar väl vara så pass länge sedan att intervjuoffren knappast har programmen i färskt minne längre; plus att det förmodligen hänt en del sedan dess med många nya dubbningsinsatser och dylikt - således ingen anledning att vänta med dem, ifall någon av dem nu skulle ställa upp på intervju.

Disneyfantasten

Citat från: MOA skrivet 20 oktober 2022 kl. 21:34:15Dessa intervjuer borde nog göras om
Dom får vara riktigt glada att dom hann intervjua Gunnar Ernblad innan hans tragiska bortgång(Även om hon dom hade hunnit under förra året)

Samma med Bert-Åke Varg...

Daniel Hofverberg

Citat från: Disneyfantasten skrivet  4 januari 2023 kl. 00:10:30Samma med Bert-Åke Varg...
Mycket sorgligt att Bert-Åke Varg gått bort. Jag var i kontakt med honom för inte alls länge sedan, och jag fick preliminärt ja av honom till att ställa upp på en intervju för Dubbningshemsidan - men det blir förstås tyvärr ingenting av nu... :'(

Disneyfantasten

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet  4 januari 2023 kl. 07:57:56Mycket sorgligt att Bert-Åke Varg gått bort. Jag var i kontakt med honom för inte alls länge sedan, och jag fick preliminärt ja av honom till att ställa upp på en intervju för Dubbningshemsidan - men det blir förstås tyvärr ingenting av nu... :'(

Nej både Gunnar Ernblad och Bert-Åke Varg var riktiga legendarer... (och du hade visst planerat intervju med båda)

Jag förstår hur det känns, för jag hade planerat att intervjua Jan Koldenius, men det blir ingenting av med det...

MOA

Av nån anledning känns de som dessa intervjuer aldrig blir av,att de bara ligger planerade utan ett slutgiltigt datum.

Elios

Citat från: MOA skrivet 24 januari 2023 kl. 13:07:49Av nån anledning känns de som dessa intervjuer aldrig blir av,att de bara ligger planerade utan ett slutgiltigt datum.
Tycker det är trist. Man har nånting att se framemot. Så blir det inte av. Hur skulle det bli med telefonintervjun med Lizette Pålsson? ^^