Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Carlo Bonomi (1937-2022)

Startat av TonyTonka, 10 augusti 2022 kl. 00:28:00

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

TonyTonka

https://djtonytheking.wordpress.com/ - Min blogg
(bloggen uppdateras senast: 2022-01-30)

Äntligen tillbaka på bloggen! :D

Skokaka

Näe, han som var så rolig! Må han vila i frid. :( :'(

Steffan Rudvall


Elios

Pingu känner man ju igen. Visste inte vem personen var men tråkigt förstås.
Först Olivia Newton-John och nu rösten bakom Pingu. Blir bara mer tråkigt med det här för varje dag som går. Vila i frid.  :'( :'(

Adam

Att han både var rösten till huvudrollen i Linus på linjen och Pingu säger plötsligt en hel del om varför bägge två karaktärer lät så lika. Hur som helst så spelade Pingu en stor del av min barndom också, så det här kom ju lite som en förvåning även för mig,
...och Elios, hur tråkigt det än är att många kändisar nyligen gått bort, framförallt de som blivit äldre än 66 eller 70-80 (som Sven Melander, Olivia Newton-John och Carlo Bonomi), så kan man ju samtidigt tänka att dessa i alla fall fick leva långa liv, och förhoppningsvis lite lyckliga med för den delen.💗
Glöm inte att tänka smart och kritiskt.
✌🤘

Elios

Citat från: Adam skrivet 10 augusti 2022 kl. 06:47:23Att han både var rösten till huvudrollen i Linus på linjen och Pingu säger plötsligt en hel del om varför bägge två karaktärer lät så lika. Hur som helst så spelade Pingu en stor del av min barndom också, så det här kom ju lite som en förvåning även för mig,
...och Elios, hur tråkigt det än är att många kändisar nyligen gått bort, framförallt de som blivit äldre än 66 eller 70-80 (som Sven Melander, Olivia Newton-John och Carlo Bonomi), så kan man ju samtidigt tänka att dessa i alla fall fick leva långa liv, och förhoppningsvis lite lyckliga med för den delen.💗
Varför blandar du in mig i detta? 

Adam

Citat från: Elios skrivet 10 augusti 2022 kl. 08:57:14Varför blandar du in mig i detta?
Ta det inte så personligt. Jag ville bara säga just det.
Glöm inte att tänka smart och kritiskt.
✌🤘

Lillefot

Mycket ledsamt, hans roll som Pingu förgyllde barndomen för många här i världen. :'(
Om jag är en Apatosaurs.
Hur kan jag då vara här i Cenozoiska eran?
Kloning, teleportering, eller tur?
I alla fall, ni får ha en dino till äran

Erika



Erik Friman

Hans röst från Pingu var jag uppväxt med medans Linus på linjen såg jag senare när YouTube blev uppfunnen. Vila i frid.  :'(

MOA

Citat från: Erik Friman skrivet 10 augusti 2022 kl. 15:05:38Hans röst från Pingu var jag uppväxt med medans Linus på linjen såg jag senare när YouTube blev uppfunnen. Vila i frid.  :'(
Vi hittade samma saker

Skokaka


Elios

Citat från: Adam skrivet 10 augusti 2022 kl. 09:24:43Ta det inte så personligt. Jag ville bara säga just det.
Nej det är ingen fara. Jag undrade bara varför du undrade vad jag tänkte. Men det var bra det du skrev.  ;D ;D

ddubbning

Carlo Bonomi var utan tvekan en mycket skicklig röstskådespelare.

Vila i frid.