Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Ellen Fjaestad

Startat av ^_^, 25 maj 2005 kl. 02:55:12

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.

^_^

Hi!

Does anybody of you know the email address of Ellen?
I really would appreciate your help (also via private message) ;)

Huge greets :)

PAAATE

Vissa tycker det är för provokativt att man vill bli grillad & uppäten när man är död._.

Är det så mycket konstigare än att bli uppbränd & nergrävd?

Daniel Hofverberg

I do have an e-mail address for Ellen Fjaestad (or at least one that was valid the last time I had contact with her), but I really can't give it out without her consent. As I don't know whether she would mind e-mails from people, it wouldn't feel right giving out the address to anyone without Ellen's consent.

I'm sorry about this, but unless someone explicitly says that it's alright, I have to assume that people would want their e-mail addresses to stay private.

PAAATE

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 30 maj 2005 kl. 13:26:03
I do have an e-mail address for Ellen Fjaestad (or at least one that was valid the last time I had contact with her), but I really can't give it out without her consent. As I don't know whether she would mind e-mails from people, it wouldn't feel right giving out the address to anyone without Ellen's consent.

I'm sorry about this, but unless someone explicitly says that it's alright, I have to assume that people would want their e-mail addresses to stay private.


Can't you just ask her?  ::)

From now on I will write every reply in both English and Swedish.

Kan du inte bara fråga henne?  ::)

Fr.o.m. nu kommer jag skriva alla svar på både engelska och svenska.
Vissa tycker det är för provokativt att man vill bli grillad & uppäten när man är död._.

Är det så mycket konstigare än att bli uppbränd & nergrävd?

Daniel Hofverberg

In this thread, stick to English as the original poster doesn't understand Swedish anyway. In all other threads, write in Swedish.  :)

And yes, if ^_^ wants me to, I can certainly ask Ellen whether it's okay with her to give out her e-mail address.

PAAATE

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 30 maj 2005 kl. 15:56:07
In this thread, stick to English as the original poster doesn't understand Swedish anyway. In all other threads, write in Swedish.  :)

No, for some weird reason I think it's entertaining to write in English, so I'm gonna continue doin' it! ;)

I've done this before in another message board with both foreigners and swedes, and no one complained then.

Nej, av någon underlig anledning, så tycker jag att det är underhållande att skriva på engelska, så det kommer jag fortsätta med. ;)

Jag har gjort så här förut, på ett annat forum med både utlänningar och svenskar, och ingen klagade då.
Vissa tycker det är för provokativt att man vill bli grillad & uppäten när man är död._.

Är det så mycket konstigare än att bli uppbränd & nergrävd?

^_^

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 30 maj 2005 kl. 15:56:07
And yes, if ^_^ wants me to, I can certainly ask Ellen whether it's okay with her to give out her e-mail address.

Yeah, if you want, you can ask her :)
I completely understand that you don't want to give it out without her consent.

Dobi


Daniel Hofverberg


Elios

Kanske är lite orelevant här men ni kanske visste att hon är ateist?
För övrigt blev man för några år sedan lite förvånad över att det var hon som var rösten till Kim Possible.  :P

Sabelöga

Citat från: Elios skrivet 18 augusti 2019 kl. 03:39:21
Kanske är lite orelevant här men ni kanske visste att hon är ateist?
Vem är inte det i dagens läge?  :P
Houba !

Disneyfantasten

Jag tycker bra om Ellen Fjæstad, hon är mycket bra som såväl Jane Darling i Peter Pan 2 Tillbaka Till Landet Ingenstans som Barbie i Toy Story 3...

Som synlig skådespelare gillar jag henne även som Eva i TV-serien Eva & Adam... (en överlag helt okej och hyfsad serie)