Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Disney !

Startat av gstone, 14 januari 2016 kl. 20:33:42

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Det här är inte riktigt om dubbning men det har med dubbning att göra. Jag skulle vilja tack Walt Disney Studios för all den underbar underhållning dom har givit världen. All hög kvalitet familj underhållning dom har skapat genom åren. Disney har länge varit synonymt med kvalitet. Filmerna från Disney har varit bland dom BÄSTA familj underhållning man kan få tag i. Mycket omsorg och skicklighet har gått in i att skapa dessa filmer och jag tackar Disney från djupet av mitt hjärta.
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

TonyTonka

Citat från: gstone skrivet 14 januari 2016 kl. 20:33:42
Det här är inte riktigt om dubbning men det har med dubbning att göra. Jag skulle vilja tack Walt Disney Studios för all den underbar underhållning dom har givit världen. All hög kvalitet familj underhållning dom har skapat genom åren. Disney har länge varit synonymt med kvalitet. Filmerna från Disney har varit bland dom BÄSTA familj underhållning man kan få tag i. Mycket omsorg och skicklighet har gått in i att skapa dessa filmer och jag tackar Disney från djupet av mitt hjärta.

Instämmer till 100%!
https://djtonytheking.wordpress.com/ - Min blogg
(bloggen uppdateras senast: 2022-01-30)

Äntligen tillbaka på bloggen! :D

Elias Prenbo

Jo, jag håller med, Disney är utan tvekan det bästa som finns i hela världen enligt mig.

gstone

#3
Förutom Disney channel original movies dom är mycket dåliga. Förutom Descendants  som är ok. Men dom fästa DCOM är riktigt dåliga och inte värda Disney namnet   >:(


Notera jag talar bara om spelfilmer inte dom filmer som var gjord tecknad och baserade på serier .
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Elias Prenbo

Citat från: gstone skrivet 15 januari 2016 kl. 15:42:06
Förutom Disney channel original movies dom är mycket dåliga. Förutom Descendants  spm är ok. Men dom fästa DCOM är riktigt dåliga och inte värda Disney namnet   >:(


Notera jag talar bara om spelfilmer inte dom filmer som var gjord tecknad och baserade på serier .
Jag håller helt med dig om att Disney Channel Original Movies (och även Original Series) är riktigt dåliga, de hör inte alls hemma hos Disney.


De enda tecknade Disneyfilmer jag kommer på som är baserade på serier är Knattarna i Jakten på Den Försvunna Lampan (1990) (baserad på DuckTales), samt Janne Långben The Movie (1995) och En Extremt Långbent Film (2000) (baserade på Långbens Galna Gäng).

Elios

Disney finns det inget bättre som. 

Lilla My


moviefan

Mina favorit disneyfilmer är

Den lilla sjöjungfrun
Askungen
Törnrosa
Lejonkungen
Herkules
Mulan
Aladdin
Robin Hood

Tigers Film
Djungelboken
Den lilla sjöjungfrun II (Hyfsat bra)
Monsters Inc
Upp
Hitta Nemo
mfl... 

Gillar en del spelfilmer, som tex En prinsessas dagbok   

Elios

Citat från: Lilla My skrivet  1 april 2023 kl. 07:06:35Det kan ju diskuteras.
Jo visst men inte som gjorde min barndom så bra.  ;D ;D

gstone

[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

moviefan

Citat från: gstone skrivet  1 april 2023 kl. 14:38:30Disney är underbart !

Håller med, särskilt filmerna och filmmusiken  :) :)