Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Söker namn på tv serie

Startat av TecknatÄlskare, 18 juli 2017 kl. 21:26:11

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

TecknatÄlskare

Har en fråga om en tecknad serie, inte alltför gammal tror jag. Den gick på någon av satellitbarnkanalerna. Handlade om två killar i en konstig värld. Det fanns en kung och en drottning och en liten tjej som gillade att dansa. En massa små konstiga varelser som nästan alltid var glada fanns det, de kunde flyga och jag har för mig att de var lila (kan vara fel). Dansande tjejen lekte med dem har jag också för mig.
En av killarna hade alltid en hatt/mössa på sig.
Tror det fanns en tjej som ständigt var i ett biblioteket.
Den här serien var jättepoppis bland min äldsta dotter men det är några år sen vi såg den och hon kommer inte ens ihåg den. Vet inte hur jag kom på den häromdagen, men nu bara måste jag hitta den.
Finns det nån som känner igen någonting av detta så tar jag gärna emot tips och ledtrådar så att vi kan hitta den. :)

Det är inte W.I.T.C.H
Postar detta åt en annan.

TBT_STR_QR

Dubbningshemsidan DISCORD:
https://discord.gg/TwgqftwGxC

Alexander

Ungefär hur gammal serie är det vi pratar om? Från 2005 och uppåt, eller 2010 och uppåt?  :-\


TecknatÄlskare


TecknatÄlskare


Alexander


TecknatÄlskare

Ska kolla upp om det är äventyrsdags

TecknatÄlskare


Alexander

Kommer du ihåg om serien var 2D handritad, 3D datanimerade eller live-action ? :)
Även om det finns några Barnkanaler du vet vi kan utesluta.

TecknatÄlskare

Det är inte jag som söker serien det är en annan person som söker serien bara det att jag hjälper honom att söka den.